,,Věděl jsem to." zamumlal do polibku. Odtáhla jsem se viděla jsem jeho usměvavý obličej. ,,Co?" zněla jsem trochu překvapeně. ,,Že se ti líbím." šibalsky se usmál. Uchichtnula jsem se. Tenhle kluk má teda velké ego! ,,Ty si až moc věříš." objala jsem ho kolem krku a trošku se posunula na jeho klíně. Trošku zavzdychal. ,,A ty máš na sobě moc oblečení." zavrčel mi do ucha. Začal mě líbat na krku a já se začala nekontrolovatelně smát. ,,Já neřekla, že s tebou budu spát." řekla jsem nakonec a on se povalil, takže jsem teď ležela a on se nade mnou skláněl. ,,Tak nebudeme spát, jen si užijem." řekl, načež se hned začal smát. Pak ale přestal, když zjistil, že se nesměju.
,,Nemusíme to dělat pokud nechceš." pohladil mě po tváři a najednou zněl tak hrozně vážně. Všechen ten smích a ta radost byli někde pryč a přede mnou byl vážný Niall! Trošku mě překvapilo, jak rychle dokáže změnit náladu. ,,Chci." zašeptala jsem skoro neslyšitelně. On to ale slyšel velice dobře, musel, protože zase přitiskl rty na ty mé. Netrvalo dlouho a přesunul se na můj krk.
,,No to si snad děláte srandu?" ozvalo se u dveří a my se od sebe odtrhly. Když jsem si zpravila triko, všimla jsem si Harryho a Louisem a nějakou holkou, jejíž jméno jsem neznala. Když mi došlo, proč tady nejspíše jsou, začala jsem se smát jako blázen.
,,Vy dva? Spolu?" nepřestával Harry provokovat. Jenom jsem přikývla, vstala z postele a chystala se k odchodu. Pak k Niallovi natáhla ruku, na znamení, aby šel se mnou, a mrkla na něj s úsměvem. Taky se usmál, vstal, chytil moji ruku a chtěl jít ke dveřím. ,,Takže ty jsi mě nejdřív málem vykastrovala a pak si to tady rozdáváš s mojím kamarádem. Co jsem ti udělal?" začal se vztekat Harry a já zamručela a protočila očima. ,,Takže." nadechla jsem se a pokračovala ,,Ty ses mi nikdy nelíbil, zkopala jsem tě, protože sis myslel, že jsem jedna z těch, co se si to s klukem rozdá hned, jak ho uvidí a nevím, proč si na mě děláš nároky, když žádný nemáš." štěkla jsem, chytla Nialla a odešli jsme. Na tak tohle byl hrozný trapas!
******
,,Oblíbená barva?" zeptal se Niall a já po něm hodila sáček s chipsami. ,,Černá a fialová." odpověděla jsem mu s úsměvem a oh roztrhl balíček a polovinu si nasypal do pusy. Hráli jsme hru Otázky, nevím kolik otázek mi už položil, ale bojím se, že se bude ptát na trošku osobnější věci. ,,Už nevím, na co se zeptat." řekl s plnou pusou a já se ušklíbla. ,,Tak teď se ptám já." svalila jsem se vedle něj. ,,Jak můžeš sníst celý sáček chipsů sám, aniž by ses rozdělil?" zamračila jsem se a hrála uraženou. ,,Tys taky chtěla?" zatvářil se alá 'I am sorry' a vyšpulil spodní ret. Nepřesvědčil mě. ,,Jo, chtěla."
,,Nesnědl jsem to celé." řekl po chvíli. Otočila jsem se k němu čelem, celou dobu jsem k němu byla otočená zády, na náznak uraženosti. ,,Fakt?" vrhla jsem se po něm. ,,Dej mi to." začala jsem se s ním prát. ,,Ne, to je moje!" začal se bránit. ,,Ne moje." odvětila jsem a on se uchichtnul se. ,,Okamžitě mi to dej! Jsou moje!" zavrčela jsem a on si povzdechl. Nakonec mi je dal a já si je všechny nasypala do pusy a snědla.
,,Spokojená?" hral nakonec uraženého on. Usmála jsem a přitulila se k němu. ,,Blonďáček se nám urazil?" změnila jsem hlas a on se snažil potlačit smích. ,,Tak, co s tím uděláme?" sedla jsem si na jeho klín a trošku se zavrtěla. Vzrušeně zavrčel. ,,A mě tahle hra nebaví." řekla jsem a on se na mě zmateně podíval. ,,A co tě baví?" zeptal se. Věděla jsem, že se zeptal schválně a že věděl, co jsem právě chtěla udělat. Byl rychlejší.
Přitiskl jeho rty na ty moje a začal mě jemně, ale zárověn vášnivě líbat. Začali jsme se oba svlékat, aniž by jsme se od sebe odtrhli. Niall mě povalil na záda a začal mě líbat na krku. Pokračoval na moje břicho a zase zpátky ke krku. Já se svíjela smíchem, protože jsem lechtivá. Pak přestal a podíval se na mě, na což jsem se přestala smát. ,,Jsi si jistá, že to chceš?" zachraptěl a já se usmála a věnovala mu dlouhý, vášnivý polibek. ,,Mám to brát jako ano?" usmál se, dkyž se odtrhl a já přikývla. Pak tedy do mě vnikl a začal pomalu přirážet.
Lidi, já jsem to fakt napsala :D nic moc 13+ ale je to poprvé, berte pls ohled :D jsem z toho vynervovaná jak prase :DD
ČTEŠ
High school [CZ - Niall Horan]
FanficLiz Clifford přezdívaná 'Lizzie' je vyhozena ze školy kvůli neomluveným hodinám a dlaším problémům. Potom, co jí zemřel táta je na tom hodně bledě. Její bratr Michael 'Mike' Clifford je na tom o něco lépe, protože má přátelé a holku. Liz nemá nikoho...