Uzun bi aradan sonra yb yazmaya basladim .kitabimi okuyan biri varsa lutfen vote ve yorumlari eksik etmesin :* iyi okumalar
--
Annemin söylediklerinden sonra koşarak odama cıkıp kendimi yataga attim ve tutmaya çalıştığım gözyaşlarımı serbest bıraktım.Şimdi siz tepkimi fazla bulmuş olabilirsiniz ama yaşamadan anlamanız imkansız.Tam çevre yapmışken sevdiginiz bi sevgiliniz , arkadaşlarınız , okulunuz varken birden onlardan kopup yeni bi çevreye alışmak berbat bi duygu .Tam dönemin ortasında ,sınavlar baslıycakken yeni bi okula alışmak... Telefonumun zilsesi kulaklarımi doldurdugunda hemen telefona uzandım .ekranımda maymunum yazınca direk yeşil tuşa basıp telefonu kulağıma götürdüm .Bu arada maymunum olan kisi berke ,benim buradaki en yakın arkadaşım kardeşim ve sırdaşım . "şebegim naber bişeyler yapalımmı bu gün ? " dediginde istemsizce gülümsedim .Sesimin titrememesine özen göstererek "tamam bizim melodi kafeye gel yarım saate ordayım" deyip telefona kapatyım .Hemen saçımı dağınık topuz yaptım , siyah dar pantolonumu tshirt giydim (multimedi) botlarımı giyip cantam ve deri ceketimide alıp odamdan cıktım.Anneme sinirli oldugum icin etrafıma bakmadan ayakkabılarımı alıp evden cıktım.Evimiz caddede oldugu icin taksilerden birini çevirip bindim.cafenin önüne geldigimde parayı ödeyip kendimi soğuktan kurtarıp cafede berkeye bakındım.Bulmam zor olmadı çünkü çaprazımda camın önüne oturmuş bana sacma sacan haraketlerle elini kolunu sallayan bi adet berke duruyodu.Bu oğlan benim tek vazgecemiycegim kişi.Sevgilin noldu falan derseniz kısa ve öz olarak "kardeş her zaman sevgiliden önemlidir".gidip berkeye sıkı sıkı sarıldım ve masadaki yerimi aldım.
Berke çoktan siparişleri vermiş ikimizede sıcak cikolata söylemisti.İtiraz etmedim cünkü sonbahar ayında en iyi gidicek şeylerden biri bu.
İçeceklerimiz gelene kadar ikimizde konuşmadık .Garson yanımızdan giderken berke elindeki fincana üflemeye başlamıştı bile .Onunla bu yüzden bu kadar iyi anlaşıyorum .İkimizinde içimizde çok derin olmayan bi yerde çocukluğumuz duruyodu ve bazen yaşımızı unutup ikimiz sacma sapan şeyler yaptığımız olmuştu.Hatta bikeresinde belediye otobüsünde son ses animals şarkısını açtıgımız yetmemiş gibi ben berkenin sırtına çıktıgımda birlikte şarkıya eşlik etmiştik .Tabi bi süre far görmüş sincap gibi bize baksalarda sonradan otobüsten atmışlardı.KONUMUZ BU DEĞİL.Artık ona söylemem gerektigini düşündüm ve birden lafa girdim.
"berke biz izmire taşınıyoruz ve benimde gitmem la- " lafımı berkenin suratıma püskürttüğu sıcak cikolata böldü.Ben çığlığı basinca ve berke öksürük krizine girdiginde cafedeki herkezin dikkati üstümüze çevrildi. Sorun olan cikolatanin sıcak olması deyil suratimda ve kiyafetimde berkenin salyali cikolatasi vardi.Kendimi hemen kızlar tuvaletine atıp üstümü temizlemeye çalıştım .Masaya geri döndüğümde berke kafasını cama yaslamı dışarıyı izlerken buldum.Masaya oturduğumda gördüğüm manzara karşısında ağzım açık kaldı.OHA LANN BERKE AĞLIYOMU !???!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Sonsuzluk
CasualeEn yakın arkadaşım berke ve annemle aynı evde yaşıyorum.Annemin işi nedeniyle izmire taşındık.İstanbuldaki beni aldatan eski sevgilim kaanı bırakıp buraya taşındım.Şu an unutmamam gereken tek şey berkeyle birbirimize verdiğimiz söz. "senin onayın ol...