11

36 13 0
                                    

Dilara'dan

Sonunda otele gelmiştik .Hemen odama çıkıp spor kıyafetlerimi giydim .Bu akşam bizim kızlarda benimle spor salonuna gelceklermiş .Tabi ki boks yapmaya değil .Çok kilo almışlar da zayıflamaları lazımmışda oymuş da buymuş .Sanırsın 80 kilolar mübarek .Ama şuan şunu farkettim ben aralarında ki tek sapım ya .Valla öyle dolaşmak bana koymuyo değil .Aman neyse sap olmanında faydaları var .Kendimi ne güzel avutuyom ya . Ben böyle düşünürken telefonum çaldı .

Arayan :Bizim Deli

Arayan Suymuş .Açtım telefonu .

"Ne oldu Su ."

"Diloşum biz indik salona gel sende ."

"Tamam geliyorum ,bayan deli .Hadi by " deyip telefonu kapattım .Ve hemen hırkamı alıp spor salonuna indim .Bizimkiler ordaydı ama yanlarında geçen günkü çocuk Cem vardı .

"Aa ,Diloşumda geldi ." dedi Su

"Hoşgeldin Dilara " bunu diyen Cem di .Neden bilmiyorum ama garip oldum .

"Hoşbuldum da ben senin geleceğini bilmiyodum ."

"Aslında gelmiyecektim ama Su seninde boks bildiğini söyledi ."

"Senin de derken ,sende mi biliyosun ?"

"Evet ,ben bizim oradaki okullar arası yarışmaların birincisiyim.Hiç duymadın mı .Aslında okula yeni geldim ama. "

"Hayır duymadım ama dikkat etde birinciliğin elinden alınmasın ."

"Varmısın bi maça ."

"Tamam varım kaybeden bütün herkese pasta ısmarlar ."

"Yürü be Diloş cansın ya can " bu sözün sabihi tatlı hastamız Suydu.

"Sen kes sesini yoksa senin pastanı yerim ."

"Tamam susdum ."

💙💙💙

Su'dan

Boks maçının yapıldığı yere gelmiştik .İnşallah Dilara kaybetmez çünkü kaybederse delirir .Maç başlamışdı .Oha bizim kız Cem 'e yumruk mu attı .Cem'in dudağı kanıyo dimi .Oha valla ben bu kızdan fena korkuyorum .

"Kağan ben yanlış görmedim dimi Cem 'in dudağı patladı ."

"Hayır ."

"Ne hayır ?"

"Hayır işte Su neyini anlamıyon ?"

"Ya iki soru sordum .Hangisine hayır ?"

"İlkine ."

"Baştan söylesene ne bağırıyosun ?"

"Bağırtma o zaman da anla ."

"Kağan benimle düzgün konuş ."

"Konuşmazsam ne olur küçük hanım ."

"Birdaha asla benimle konuşamazsın ."

"Hah sen benimle konuşmiyacaksında ben görecem ."

"Sen fazla mı havalandın .Sen istedin Kağan Bey . Konuşmuyorum ."

"Varmısın iddiasına ." hiç konışmadan serçe parmağımı uzatıp varım der gibi başımı salladım .

"Tamam hadi sana kıyak geçiyiç bu gece 12 ye kadar benimle konuşmazsan senin istediğin bir şeyi yapıcam ama ben kazanırsam sen benim istediğim bir şeyi yapıcaksın ."

"Anlaştık mı ?" diye sorunca tamam anlamında başımı sallayıp Derya 'ya döndüm .Hah ben sanki onla konuşmadan yapamam .Salak saatin kaç olduğunu bilmiyor saat akşam 7:30 civarında yani dört buçuk saatim var .Kesin kazanıcam ama kazanınca ne yapacağımı bilmiyorum .O zaman düşünürüm .

DENİZ GÖZLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin