...- nyomott puszit a számra, majd elindult a szînpad felé.
- Egy kis figyelmet szeretnék. - szólt bele a mikrofonba. - Van itt egy lány, akit mindennél jobban szeretek, pedig csak két napja ismerem. Ezt a számot neki szeretném elénekelni. - mosolygott, rám vezetve a tekintetét, majd énekelni kezdett.
Gyönyörű volt. A szám végére a könnyeim újra útnak indultak és Niagarát megszégyenítő sebességgel és mennyiséggel folytak végig az arcomon. Harry a szám végén egyből hozzám sietett, majd egy hosszú és érzelmes csókba hivott.
- Szeretlek. - suttogta ajkaimra.
- Én is téged. - Nyomtam ajkaim az övéire.
- Ezt otthon folytatjuk. - suttogta elválva tőlem. Én csak bólintottam. Harry ujjait az enyémekre kulcsolta, majd elindultunk ki az épületből. Az kocsi ajtaját most is kinyitotta majd csukta nekem, ahogy később a házam előtt. Bebelépve a házba, ő egyből az ajkaimra tapadt. Persze ez nem volt ellenemre. De az élvezetet egy erős fájdalom sakitotta meg, ami először a lábamba, majd a fejembe nyilalt. Azt se tudtam melyik világon vagyok. Még halottam Harry kiabálását, majd se kép se hang. Ezután arra keltem, hogy valaki lágyan simogatja az arcomat. Már a szobámban voltam, és szerencsére nem fájt sehol. Nem tudom mi volt ez, de borzalmas volt...
Folyt. Köv.
BINABASA MO ANG
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.