Deel 24

62 5 0
                                    

Jeon Jungkook pov.

Larissa zakt neer en reageert niet wanneer ik haar roep. Ik draai haar om en til haar op en breng haar naar bed. Ik kleed haar om en leg een koud washandje op haar voorhoofd. Ik laat haar rustig liggen in bed en ik ga wel op de bank liggen. Slapen doe ik niet Larissa haar familie... het zag er verdacht uit... Ik kijk rond de kamer ik voel me bekeken. Een camera. Zie ik wist het. Ik bedoel de schoonmakers van dit hotel kunnen geen camera op gezet hebben want dat mag niet. Ik kijk naar het kleine tafeltje waar de camera achter de bloem pot staat. Ik sluit even mijn ogen om na te denken als ik geluid hoor. Ik open mijn ogen en zie een vermoeide Larissa staan. "Hey, je bent wakker." "Ja, wat doe jij op de bank kom naast me liggen." "Euhm... Liz.. er is iets. Ik denk dat het met je ouders of familie te maken heeft. " Zeg ik en ga zitten." Ze komt naast me zitten. En ik denk dat zij ook de camera in het oog heeft gekregen. "Heb jij die daar neer gezet?" Vraagt ze wijzend naar de camera op het kleine tafeltje voor ons. "Nee, dat wilde ik net zeggen, Ik denk dat Je familie iets van plan is. Je weet dat ze de pik op mij hebben nu je met mij hebt." "Ik wil naar huis." Zegt Larissa gelijk. "Ik wil naar Jin en Namjoon." Zegt ze zacht en ik zie angst in haar ogen en ik knik "Kom we pakken onze spullen ik pak een handdoek en pak daar mee alle camera's op.

Larissa Jeon pov.

Ik kijk naar buiten de auto's zoeven voorbij en voor ik het weet zijn we thuis. Er brand nog licht dus dat betekent dat er nog jongens wakker zijn. inmiddels is het al half twee. Samen lopen Jungkook en ik naar binnen en dan horen we de jongens praten. "Wat een dag. ben blij dat die twee nu samen zijn en voor altijd samen zijn." Zegt Jimin. "Awh dank je Hyung!" roept Jungkook blij en rent naar Jimin toe. Iedereen kijkt ons aan en dan staat Jin op. "Why is my daugther here and not in a hotel with her husband?" "Wel ik denk dat we een probleem hebben." Zeg ik met een minder blij gezicht. Jungkook knikt en we gaan zitten bij de rest. Jungkook neemt mij op schoot en dan vertelt Jungkook het verhaal over de camera's en ik over mijn familie op het feest. "Wacht effe, dus je familie was er terwijl jullie alleen jou ouders hadden uitgenodigd?" Vraagt Jin voor de zekerheid aan mij. Ik knik, ik leun tegen Jungkook aan en doe moeite om mijn tranen tegen te gaan. Yoongi staat op "Kom Liz, wij gaan even de studio in." Ik knik en sta op en loop samen met Yoongi naar de studio. "Het is nu niet de tijd om de studio in te gaan!" roept appa Namjoon.

In de Studio

Yoongi sluit me in zijn armen en ik breek los. "Ze hebben mijn mooiste dag verpest Yoon! Ik heb me zo K*t gevoelt Yoon, ik... Was het wel een goed idee om met Jungkook te trouwen!?"

Min Yoongi pov.

"Ze hebben mijn mooiste dag verpest Yoon! Ik heb me zo K*t gevoelt Yoon, ik... Was het wel een goed idee om met Jungkook te trouwen!?" Wow wacht wat! "Hey, zeg dat niet. Het is je beste keuze geweest. Alleen je familie heeft er meer moeite mee om te accepteren dat jij toch weer voor hem koos." "Ja maar mam en pap dan? die hebben het wel geaccepteerd ze waren beide op mijn bruiloft totdat de rest van de familie kwam." zegt ze al huilend. De deur gaat zachtjes open ik kijk op en zie Jungkook staan. "Kom binnen." fluister ik. Met z'n drieën zitten we in mijn studio te praten over hoe de dag is gegaan en hoe Larissa zich voelde. Uiteindelijk zijn alleen ik en Jungkook aan het praten en is Larissa tegen Jungkook in slaap gevallen. Wat ik ook wel kan bergrijpen. Haar familie zuigt letterlijk alle energie uit haar. Alleen zien ze dat niet. Ik denk dat het tijd is om actie te ondernemen. "Hyung? Wordt het niet tijd om actie te ondernemen. Haar familie duidelijk maken dat ze het nou eenmaal moeten accepteren..." Zegt Jungkook tegen mij. Ik knik en zeg "Laten we maar gaan slapen en er morgen met z'n allen er over hebben."


Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu