-Да, мога да имам всяка, но не всяка има твоята детинска душа. Няма твоята свенливост, няма твоите пълни с топлина очи, които пламват огън дори в океана. Не са теб. А аз искам теб, Т/И!
След всичко чуто се убедих напълно. Джимин искаше точно това, което аз исках да чуя от мъж. Той е това което искам, търся и винаги ще търся. Напълно бях на път да кажа думите "обичам те", но не беше ли твърде рано? Но и да беше, вече е твърде късно да предотвратя казаното:
-Обичам те!
-Обичаш ме?
Какво казах? Знаех си, беше твърде рано за тези думи!
-......
Не знаех какво да кажа, останах буквално без думи!
-И аз те обичам, Т/И! Исках да ти го кажа още вчера, но си мислех, че е рано за такива признания.
-Аз се радвам че го чух Джимин. Това според мен не е нещо лошо че го признахме, напротив! Даже вече стана много по-лесно.
-Обичам те! Обичам те, обичам те обичам ТЕ! Ето, сега вече и ти знаеш, и всички тук!
Хората го изпогледаха странно, и аз започнах да се смея.
-И аз те обичам, Парк Джимин! И АЗ ТЕ ОБИЧААМ!!!
-Благодаря, и аз се обичам! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
-Ами откъде знаеш, може да те лъжа! Не си в сърцето ми за да се убедиш, че е истина!
-Оо така ли? Не ме обичаш, аа, ААА??
Започна да ме гъделичка. Смеехме се и говорехме, докато не осъзнахме, че закуската изстина.
Хапнахме и излезнахме от кафенето. Качихме се в колата, когато видяхме, че часът е 9:15-Беб, хайде побързай, сега ще ти се скарат много!
-Аз какво ти казах да не се притесняваш? Спокойно, няма да има кой знае какви проблеми. А и ще карам бързо, ще те закарам на работа и от там и аз ще отида към студиото. Момчетата са ми звъннали поне 20 пъти, сигурно вече са там.
-Добре, хайде тогава побързай!
Стигнахме пред салона. Той спря колата и аз отворих вратата за да изляза. Но когато посегнах към вратата, Джимин ме хвана за китката:
-Не забравяш ли нещо, госпожичке?
Обърнах се към него, усмихнах се и го целунах.
-Благодаря ти за прекрасната вечер и най-прекрасното утро! Обичам те!
-Аз ти благодаря, прасковке! А пък аз те обичам повече!
-До скоро, глупчо!
Отворих вратата и излезнах от колата, тичайки и не спирах да се кикотя.