Taraf tutmayan insan, şahsiyeti felce uğramış insandır. Ben tarafım, hakikatin tarafıyım.-Cemil Meriç
-------------
Denizden;
10 dakikadır odamda ne yapacağım diye düşünüyordum.
Kendimi ezdirmemem lazımdı. O gel deyince gelecek git deyince gidecek birisi değildim ben.
Derince nefes alıp verdim ve odadan çıktım.Kapınınn açılma sesiyle Azra ve arkadaşları oturdukları masadan bana dogru bakmaya başladılar. Onlara doğru ilerlerken bi an duraksadım ve sadece Azra'ya bakıyordum. Öldürücü bakış diye adlandırdığım bakışlardan yollayarak yönümü blok kapısına çevirip bloktan çıktım,ardımda sinirle bağıran Azra'yı bırakarak.
------------------
Azradan;
"Boncuuk!!"
Bloktan dışarı çıktığını görünce arkasından bağırdım ama hanımefendi bi tarafına takmadığı için burnumdan soluyordum.
Bir dersi hak ediyordu.Heves,Derya'ya dönüp;
"Yaz kızım ,Deniz Demir -Ölüm yılı 2019 ,katili Azra Kaya " dedikten sonra Derya 'da sanki önünde klavye varmış ve ona yazıyormuş gibi ellerini oynatmaya başladı ve Heves devam etti,"Maktul genç ve alımlı daha baharını yaşarken,
Gudubet Azra Kaya'nın gazabına uğramıştır. "
Dediğinde kolunu cimcikledim Heves'in ."Kim gudubet kızım,kendine gel. Sana nenemin kullandığı gözlükten alayım mı? karşındaki seksiliği göremiyorsun" dedim.
Öykü "Dudu seksilik ne demek" dediği anda hepimiz güldük,
Dudu "yav cocuum sizin yüzünüzden nele öğreniveriyoruu ha,
geeh biz senlen oyun oynayaverelim cocuum" deyip Öykü'yü götürecekken
hemen onları durdurup öykünün boy hızasına eğildim,"Balım bak bakayım bana,seksilik kelimesinin vücut bulmuş hâli benim. Yani seksilik Azra demek, Azra demek seksilik demek. Anladın mı şimdi bakayım?" diyerek yanağından öpüp odasına yollladım.
Heves " Çocuğa ne yanlış şeyler öğretiyorsun Azra"
"Yanlış mı? ne öğretmişim ki ben"
"Sen=Seksilik ,hiç gülüceğim yoktu. Ah canım öykücüm,balım yanlış yanlış şeyler öğrenerek büyüyor burdaa ,ahh ah" diyerek bacağını sıvazlayan teyzelerin taklidini yapıyordu karşımda.
"Ne abarttın ha Heves . Gudubet Azra'yı göreceksin şimdi.." dediğimde iki elini havaya kaldırarak tamam tamam deyip sırıtıp önüne dönmüştü.
Ben de Hasret'i alıp odama geçiverdim."Noldu Azo?"
"Hasret,bu Deniz önce bir dersi hak ediyor sonra da bizim plan için yem olması gerekiyor"
"Bizim plan kısmıni biliyorum da bir dersi hak ediyor derken ne yapacaz azo?"
"Ben bir şeyler düşündüm. Hak ettiği dersi bu akşam vereceğiz."
---------------
Denizden;Bloktan çıktığım gibi Özlem'i bulmak için oradan oraya gidiyordum. Sonunda buldum ve çarsaf istediğimi söyledim. Çamaşırhaneden temin edebileceğimi ve yerini söylediği gibi oraya doğru yürümeye başlamıştım.
Aklımda hâla Azra vardı. Onu kesin kızdırmıştım ama kimseye böyle davranmaya hakkı yoktu. Yanındakiler belki susabilirler ama ben susmayacaktım. Hayatım boyunca sustum bu sefer olmaz.Korkmayan hırçın kız rolüme devam edecektim.