Všichni už jsme byli dost v náladě a užívali si. Někdo tancoval na parketu, někdo zas popíjel u baru, bylo to fajn. Yoongi s Miou někam odběhli. Nějak nás to ani nezajímalo. Seděla jsem s tebou na gauči a povídali si. Kecali snad o všech kravinách, které nás napadly a smáli se celej večer.
Vyzval si mě na parket a já ti s radostí ruku přijala. Tancovali jsme a tancovali. Pohupovala jsem bokama ze strany na stranu a všimla si jak ses na mě koukal. Ten pohled nikdy nezapomenu. Skousnul sis ret. Pomalu jsme se přibližilovali k sobě a ignorovali okolí. Za pas sis mě přitáhnul a já ti omotala ruce kolem tvého krku. Tvůj dech mi hladil pokožku. Strašně mě to vzrušovalo a myslím že jsem nebyla jediná. Provokativně jsem se otočila zády k tobě a natiskla své rozpálené tělo na to tvé a začínala se o tebe otírat. Pane bože co to do mě jen vjelo. Takhle jsem se nechovala ani s Namjoonem. Úplně jsem ho vypustila z hlavy.
Chytil si mě za ruku a vrátili se zpátky na gauč. Sedla jsem si na tvůj klín. Chtivě ses na mě díval. Chtěli jsme to oba. Políbil si mě a já tvé polibky zběsile vracela. Chtivě, vášnivě a bláznivě."Myslím, že můžem jít někam, kde bude soukromí"
Zašeptal si blízko mého ucha a já si skousla při té myšlence ret.
Rozrazil si dveře a vtáhnul dovnitř, do pokoje. Stále jsme se od sebe neodtrhli. Povalil si mě pod sebe na postel a začal svlékat a to samé jsem prováděla tobě. V ten moment, kdy jsme se dívali navzájem sobě do očí, jsem mohla zahlédnout v tvých očích démona, kterého jsem nutně potřebovala okusit.
"Prosím, Jine"
Vzpomínám si, že jsem vnímala jen naše spojení a viděla pouze tmu. Byl to neskutečný večer a já si absolutně vůbec neuvědomila, co jsem provedla.