# Durere nemărginită

8 0 0
                                    

Rebeca , era o fată tânără de 10 ani , iubitoare , frumoasă care stătea cu mama si tatăl ei intr-o garsonieră sărăcăcioasă. Chiar dacă aveau unele lipsuri , erau fericiți împreună cu toate că mama ei era foarte bolnavă. Avea Cancer în faza terminală,dar asta nu o oprea sa zâmbească si sa fie alături de fata ei. Se jucau împreună , o ajuta să facă lecțiile pentru școală ,toate astea până într-o zi...

- Rebeca , trezește-te ! ... trebuie sa mergi la școală !... spuse tatăl ei,mângâind-o pe obraz.

- Te rog,doar 5 minute... spuse Rebeca somnoroasă.

- Niciun 5 minute, haide că întârzii. Ridică-te din pat!

A înțeles că nu are nicio șansă să rămână in pat si a decis să asculte ordinul tatălui său.

- Ce face mama ? întreabă curioasă.
- Este bine , te așteaptă să luăm micul dejun .Hai fugi,fuguța la baie și vino apoi la masă.

- Bine, tată.

După 10 minute intru in bucătărie și o văd pe mama întinsă pe jos, iar tata o striga pe nume...
- July, te rog , nu ne părăsii ! July , July! striga în timp ce plangea.

Am rămas încremenită lângă ușă si pur si simplu nu știam ce sa fac. Începusem să plang .

- Tata, ce a pățit mama ? De ce nu se trezește?
Am facut 3 pași și am cazut in genunchi lângă ea , lângă mama mea pe care urma să o văd pentru ultima oară, fără să îmi fi luat rămas bun de la ea... A murit ...


- Rebeca, fetița mea , nu te speria! Mama a plecat la Dumnezeu acum, acolo sus in cer. De acolo va avea grija de noi .... spuse pe un tot plin de suferință.

_______________

~ După 7 ani ~

- Te rog ,lasa-mă ! tip foarte nervoasă

- Rebeca te rog , rămâi acasă! Unde vrei sa pleci?

-M-am săturat de tine si de tot, tată. Nu faci nimic altceva decât sa vi beat acasă de la lucru. Nu te interesează de mine,ce fac ,ce mănânc... Mai bine mureai tu decat mami!!!

Așa era cam de fiecare dată cand tata se întorcea beat de la lucru... Plecam până mă calmam, dormeam pe la prietene, apoi o luam de la capăt. De când mama mea murise,tatăl meu a devenit ca o fantomă, un om invizibil, nu il mai interesa nimic , decât " băutura " . Și eu am trecut prin perioade dificile asta până cand mi-am facut prieteni noi din alt cartier.

Pe Aripile Vântului Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum