Dimineata urmatoare se trezisera cu totii in siguranta,chiar daca totul parea ca a revenit la normal,erau siguri ca tipii aceia o sa se intoarca,probabil cu intariri.
Trecusera 3 zile,iar nimeni nu sosise ca sa incerce sa o ia pe Hermione.
Hermione:Cred ca..am scapat de ei.
Ron:Cred ca ne trebuie o vacanta..
Harry:Adica?
Ginny:Haideti la mare!
Ron:Le trimit o scrisoare parintilor.
Hermione:Crezi ca o sa ne lase sa plecam,singuri,la 16 ani?
Ron:Incercăm.*time skip*
Era dimineata.Ginny si Hermione erau in bucatarie ,pregatind micul-dejun.Ron coboara in pijamale,cu o expresie somnoroasa,vede o scrisoare pe pervaz asa ca o ia si o citeste.
Ron:Fetelor?
Hermione&Ginny:Hm?
Ron:PLECAM LA MARE!
Ginny:Glumesti?!mama cu tata au acceptat?
Ron:Exact!
Hermione:Eu zic sa mai anuntam cateva persoane,sa fim mai multi,va fi mai distractiv.
Ginny:O sa vorbesc eu cu Luna si Neville
Ron:Eu pot vorbi cu Dean si Seamus
Ginny: Nu Dean
Hermione:Mm,si Padma si Parvati...
Ginny:Cormac McLaggen! (zambi)
Hermione&Ron: In niciun caz!
Se uitara unul la altul,apoi toti incepusera sa rada
Ginny:Harry ce naiba face? Ma duc sa-l trezesc.(pleca)
Hermione:Eu ma duc sa incep sa pregatesc bagajele.
Ron: ... Hermione?
Hermione:Hm?
Ron:....Ăm...o sa..o sa-l inviti pe McLaggen? (avea privirea in pamant si mainile in buzunar,simtindu-se putin stanjenit)
Hermione incepu sa rada apoi spuse
-Normal ca nu.Doar nu-s nebuna.....mm..de ce intrebi?Ron:A...eu..ăm..eram curios...si nu prea il sufar
Hermione:Nici eu (zambi apoi urca sus)
Luna si Neville fusesera de acord sa meargă cu ei ,gemenele nu si nici Seamus.
Ginny:Neville m-a anuntat ca o sa vina si varul lui ,Andy cu noi.
Hermione:Cu cat mai multi,cu atat mai bine.
*time skip again*
Erau toti pregatiti de plecare.Isi luasera bagajele si pornisera spre Gară pentru a lua trenul.Dupa ce facusera toti cunostinta cu Andy,se urcara in tren.
[Andy era un baiat inalt,cu parul de un saten deschis spre blond ,ochii verzi-albaștri, de aproape 17 ani]
În tren
Cautasera un compartiment mai spațios pentru a încăpea toti ,apoi isi gasisera fiecare locurile.Ginny: 4 ore de plictiseala.
Harry: Adevar sau provocare?
Ron,:Nu prea mai imi arde de adevar sau provocare dupa incidentele de acum 2 ani.(se uita urat la sora lui si la Harry.)
Hermione:Pai acum nu e nimeni beat,sau drogat deci eu ma bag.
Andy:Beat sau drogat?
Hermione:Poveste lungă.
Harry:Ron,ce alegi?
Ron:Mm...adevar
Harry:Hm ,stai.
Harry iesi pe usa ,se asigura ca nu il vede nimeni,apoi isi scoase bagheta si o flutură de câteva ori ,soptind ceva.Dupa cateva clipe reintra in compartiment.
Neville:Ce ai facut?
Hermione: Probabil a pus o vraja impotriva minciunilor,daca alegi adevar,nu ai cum sa minti deoarece iti vor aparea bubite pe fata,dar daca recunoști adevarul vor disparea.
Harry:Bun,deci..adevar....hmmm (se uita cu o privire malefica la Ron care arata speriat deoarece stia ca Harry tocmai o sa ii ruineze viata.) .Deci,cu cine ai avut cel mai bun sărut?
Ron:Lavender
O mica bubita ii aparu lui Ron pe frunte,dar acesta si-o acoperi repede cu parul.
Harry(se uita la Hermione): Mhm,deci,cu cine?
Ron:Ti-am mai spus o data,Lavender.
Inca o bubita ii aparu pe obraz ,iar el si o acoperi si pe aceasta cu mana.
Harry:Daca o sa continui asa,o sa ajungi plin de bube.Ok,cu cine din aceasta incapere?
Ron:Nu tin minte sa fi sarutat pe cineva din aceasta încăpere (inca o bubite ii aparu)
Ginny:Frate ,Hermione e fix langa tine si ai pupat-o atunci in fata ministrilor.
Lui Ron i se urca sangele in obraji.
Hermione:Vraja asta e stupida! ( isi scoase si ea bagheta si din 2 fluturari,bubitele lui Ron disparura,iar el murmura un "Mersi" cu ochii in pamant)
Harry:Dar era mai distractiv asa.
Neville:Exact!
Hermione:Bun,Neville,daca tot era mai distractiv hai sa jucam in metoda mageameasca.Ce alegi?
Neville:Provocare!O sa regret asta!
Hermione:Nu ai voie sa refuzi,daca o faci ,primesti cate un pumn in fata de la fiecare jucator si alergi dezbrăcat prin tren.
Neville:Stai,ce?
Hermione:Perfect.Sarut-o pe ..hmm..Luna,timp de 30 de secunde.
Luna:Nu cred ca ..
Ginny:Tu sa taci.
Neville:Dar nu vreau sa...
Hermione:Bun ,daca nu vrei ,cu ce preferi sa incepi,cu alergatul sau cu pumnii in fata?
Neville:Daca tot esti asa curajoasa,de ce nu il săruti tu pe Ron?
Hermione:Pentru ca ,nu am ales provocare.
Ginny:Deci ,daca alegeai provocare si te punea sa faci asta ,o faceai?(ranji)
Hermione:Neville inca nu si-a facut provocarea.
Neville era rosu la fata,din cauza furiei (sau nu) ,se uita urat la Hermione apoi se intoarse spre Luna si isi lipi buzele de ale ei...Nu dura mult,se dezlipi de aceasta avand fata de 2 ori mai rosie.
Neville:Multumita?
Hermione:Foarte.Bun,cine urmeaza?..(zambi)
...
CITEȘTI
•Romione-o poveste de iubire•
FanficRon si Hermione sunt doi tineri, doi prieteni care studiaza la Hogwarts.O sa treaca prin multe impreuna ,in final marturisindu-si sentimentele unul fata de celalalt. Aflați prin cate o sa treaca cei doi citind aceasta carte.