~4~bölüm

135 18 20
                                    

Kulaklıklarımı taktım ve evden çıkarak,okula doğru yürümeye başladim.Dün Bay Park'in bana söyledikleri aklıma geldiğinde,
nedensizce sırıtıyordum.Ona hiç bir şey söylemeden,hızlıca arabadan inip eve doğru koşmuştum.Her ne kadar bana "ufaklık"
dedigi için ona kızsam da gördüğüm zaman,heyecanlanıyordum.
Ben bunları düşünürken,çoktan okula varmıştım.
Bahçede Min ji ile Eun woo'yu görür görmez yanlarina gittim.
Min ji beni görür görmez hemen gelip sarildi."Iyimisin Jessica?,
Dün bizi çok korkuttun"  Eun woo,ya dönerek,konuştum."Merak
etmeyin iyiyim.Sadece bir şey yemedigim için bayilmişim o kadar" Min ji koluma hafif yumruk atarak,konuştu,"Salak kiz! dikkat etsene kendine."Ellerimi havaya kaldirip,korkmuş gibi
yaptim."Özür dilerim anneciğim" Min ji benim bu dediyime göz devirirken,Eun woo ile ben gülüyorduk."Dün aslında biz revire geldik,fakat Bay Park merak edilicek bir şey yok deyince bizi gönderdi.Biz de mecburen gitmek zorunda kaldik." "Ah önemli
degil,gerçekten." Bir süre bahçeye baktiktan sonra tekrardan konustum."Ben aslinda senin beni revire taşıdığını zann etmistim.Bay Park'ın taşimasi biraz garip olmuş" Eun woo
omuzlarini dikleştirerek"Eh tabi benim gibi yakişikli bir erkegin
ellerinin arasinda olmayi kim istemez ki?"dediginde Min ji ile beraber kahkaha attik.Eun woo tek kaşini kaldirmiş bize bakarken,Min ji kendini  zorda olsa toparlayarak ona bakti.
"Egonu çekte seninle konuşalim Eun woo"  "Okulun çoğu kızı bana, hayran Min ji hatirlatirim" dediginde ikimizde bir anda
"Biz degiliz!"dedik.Ah gercekten gülmekten karnima ağrilar girdi
Eun woo bize göz devirerek ellerini ceplerine yerleştirdi ve önden yürümege başladi. Min ji kulagima egilip"bu bize trip mi atiyor?"dediginde gülerek"evet"diye onayladim.

Adımlarımızı hızladırarak hemen ona yetişdik.Min ji sol,bende sag koluna girerek,ayni anda,"okulumuzun en yakışıkı erkegi!!"
dedigimizde bir kaç öğrenci bize garip garip bakmaya başladi.
Eun woo'ya baktigimda gülmemek,için dudaklarini bir birine bastirdigini gördüm."Affettin mi bizi?"dedigimde gülerek,başiyla
bizi onayladi.

3 ders'i geride bırakmıştık ve şu an Bay Park'in dersiydi.Açikçasi
bu gun onu nerede görsem.kaçarak yolumu değistiriyordum.
Fakat şimdi kaçmam mümkün degildi.Zil çaldiktan 1-2 dakika sonra,sınıfa girdi.Üzerinde beyaz gömlek ve siyah pantalon olmasina rağmen,çok hoş gözüküyordu.Kafami iki yana sallayarak,düşüncelerimden ayrildim ve kitaplarimi açtim.

Bir süre sonra kafami kaldirip Bay Park'a baktigimda bana baktiğini gördüm.Neden bakiyordu ki şimdi?İlk gözlerini kaçiran ben oldum,fakat hala bakişlarinin üzerimde oldugunu hiss ede biliyordum.

Ders bittikten sonra hepimiz siniftan çikicakken,Bay Park'in sesini duydum"sen kal Jessica" Min ji bana"biz seni kantinde bekliyoruz"dedikten sonra Eun woo ile beraber siniftan çiktilar.
Önüme dönüp Bay Park'a baktigimda çok yakinimdaydi.Biraz geriye dogru gittigimde Bay Park"benden neden kaçiyorsun?" dedi."B-ben kaçmiyorum Bay Park size öyle gelmistir"
Bir adim daha attiginda bende geriye dogru gitrim.Ne yapmaya çalisiyordu bu adam?"B-bay Park n-ne yapiyorsunuz?"
"Benden neden kaçiyorsun diye sordum Jessica?" kafami kaldirip yüzüne bakarak"ben sizden kaçmiyorum"dedim.Hayir tam aksine kaçiyordum ama bunu ona söyleyemezdim."Bu yüzden mi bu gün beni her gördügünde yolunu degiştiriyordun?"Ne söyleyecegimi bilmiyordum.Ona dün söylediklerinden sonra utandigimi nasil söyleye bilirdim ki?.En iyisi üste çıkmak.
"Bir ögrenci sizi niye bu kadar ilgilendiriyor Bay Park?"evet şimdi cevap ver bakalim.Yüzüne baktigimda çene kaslarinin gerildigini gördüm.Sinirlenmişmiydi?Tekrardan dudaklarini açip,bir şey söyleyecekken sustu.Elleriyle saçini geriye atıp,dudaklarını ıslattıgınsada gözlerimi ondan alamadim.Sanki büyülenmiştim.

"Çık dışarı"  "ne?"  "Çık dışarı dedim Jessica!" Sesini yükselttigi için irkilmiştim.Neden bağırdı ki şimdi?Ģözlerine baktigimda sinirden kızardığını gördüm.Gözlerim dolmaya başladiginda hizlica siniftan çiktim ve tuvalete dogru koşmaya basladim.

Tam içeriye giricekken kolumda hiss ettigim bir çift elle irkildim.
Sağıma dönüp baktigimda,karşımda  tanimadigim, benim yaşlarımda,uzun boylu erkek duruyordu."Iyimisin neden agliyorsun?"Elimin tersiyle göz yaşlarimi silerek,konustum.
"İ-iyiyim teşekkürler." "Eminmisin?" dediginde kafamla onu onayladim.Bir süre sonra kolumu biraktiginda,gülerek konuştu.
"Seni ne üzdü bilmiyorum ama bence aglamamalisin"
Söylediklerine karşilik gülümsedigimde,tekrardan konuştu.
"Gülmek sana yakişiyor" onu tanimasam bile,söyledikleri beni iyi hiss ettirmişti."Teşekkürler.Şimdi kendimi daha iyi hiss ediyorum"  "Benim yerimde kim olsa aynisini yapardi" "inan yapmazlardi"diyerek etrafimizdaki bir kaç öğrenciyi gösterdigimde güldü ve elini uzatti."Ben Baekhyun"uzattigi elini tutarak,"bende Jessica" dedim.Sıcak kanlı birisine benziyordu.
Ve bir o kadarda yakışıklıdı.

Uzaktan gelen Min ji ile Eun woo'yu gördügümde ona dönerek
"hadi seni arkadaşlarimla tanıştırayım"dedim.Önce o tarafa bakti ve sonrada bana bakarak"başka bir zaman"diyerek,yanimdan ayrildi.O gittikten sonra,kendimi toparlayip Min ji'lerin yanina gittim."Eeee ne dedi Bay Park?"Onlara yalan söylemek istemiyordum ama, Bay Park bana bagirdi diyemezdim.
"Hiiç,dersle ilgili bir konu vardi da onu anlayamamiştim.Bay Park'ta yardim etti" dedigimde ikiside inanmişa benziyordu.

                                       ~1 hafta sonra~

Karşımdaki kitaplara bakarak derin bir "oh!"çektim.Kaç gündür kütüphanede Bay Lee'nin verdigi ödevi yapiyordum ve sonunda bitmişti.Biraz dinlenmek için kafami kitaplarin üzerine koydum ve gözlerimi kapattim.

Birinin beni dürtmesiyle gözlerimi açtım.Karşımda kaşlarini kaldirmiş,bana bakan Bay Park'ı görmeyi beklemiyordum.
Kafami kaldirip,etrafa baktigimda kütüphanede hiç kimse yoktu.
"Ne yapıyorsun burda Jessica?" "Bay Lee'nin verdigi ödevi bitiriyordum Bay Park"gözlerimi onun dışında olan her yerde gezdiriyordum.Elimdeki saate baktigimda saat:19:00.Ne yani?Bu saat'e kadar uyumuşmuydum?Hızlıca masanın üzerindeki kitap ve defterlerimi toparlayip,çantama koydum.Ben bunlari yaparken Bay Park'in bakislarinin üzerimde olduğunu hiss ede biliyordum.Şu 1 hafta içerisinde,onu sadece ders saatlerinde görüyordum.Ona hala çok kırgındím.O benim öğretmenim,ama sebebsiz yere bana bagırması....Ah!bilmiyorum.Saçmaliyorum galiba.Çantamı omuzuma takıp gidicekken,Bay Park'in kolumu tutmasıyla durdum."Neden bana bakmiyorsun?"kolumu çekmeye çaliştigimda,beni kendine biraz daha yaklaştırdı."B-bay Park birakirmisiniz kolumu?" "O gün sana bagirdigim için mi?" Ona cevap vermeyecektim."konuş benimle"Gözlerine baktigimda anlayamadigim bir duygu vardi.Sanki...üzülüyordu.Onunla öğretmen,öğrenci gibi durmuyorduk şu an ve ikimizde bunun farkindaydik.

"Özür dilerim.Sana bagirmamaliydim" gözlerim  dudaklarina kaydiginda,kurumuş olan dudaklarini ıslatti.Sanki her defasında sırf beni baştan çıkarmak için bu haraketi yapiyordu.

Tekrardan gözlerine baktigimda onunda benim dudaklarima baktigini gördüm.Elleri belimi sıkıca kavrayip,kendine çektiginde dolgun dudaklari benimkilerle buluşmuştu.Benim gözlerim şaşkinlikla açilirken,o gözlerini kapatmişti.Çantam omuzumdan yavaşça sıyrılarak,yerle buluştugunda gözlerimi kapatarak anın tadını çıkarttım.Alt dudagımı çektiginde ona karşılık verdim.Aslinda ilk öpücümü Park Jimin'e vericeğim aklımın ucundan bile geçmezdi.

Bu bölümü biraz uzun yazdim.Umarım beğenirsiniz.Lütfen oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın♡☆♡☆♡
YENİ BÖLÜM 10☆OYDAN SONRA GELİCEK

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Teacher Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin