29. rész- Hosszú hétvége 2/1

27 3 0
                                    

BEKA SZEMSZÖG

Hamar eltelt másfél hét és végre eljött a kirándulásunk ideje Suchesbe. Roxiék kombijával mentünk, amit azzal az egy feltétellel adott kölcsön az anyja, hogy teli tankkal adjuk vissza. Jeremy vezetett mivel ő tudja merre van a nyaralójuk, Alex mellette ült az anyós ülésen. Iza, Roxi és én ültünk hátul és Ryan és Matt ült a csomag térben. Még jó, hogy Roxinak sok testvére van és egy ilyen hét személyes autójuk van, emellett még befért mindannyiunk cucca a csomagtartóba. Ennyien nem fértünk volna el az én Toyotámban vagy Izabell Hondájában.

Jobb is, hogy inkább a csajokkal vagyok most. Mattel azóta sem békültünk, sőt elkezdett még furcsábban viselkedni, nem tudom mi üthetett már megint belé. Ez mind csak rajta múlik, azok után amiket a fejemhez vágott az lenne a minimum, hogy bocsánatot kér, de ha nem, akkor remélem legalább zökkenőmentes lesz ez a hétvége. Még most is nagyon fáj amiket mondott, de tudom, hogyha rám mosolyogna már el is felejteném. A fenébe is, hogy nem tudok hosszú távon haragudni senkire!

Az út csak másfél órás, ami a jó társaságban hamar el is repült. Az erdő közepén egy gyönyörű épület áll. Az egész fából van és hatalmas, igazi kis erdei faház. Mondjuk nem olyan kicsi. Az alsó szinten a nappali hatalmas és kellemesen meghitt. Az ajtóval szemben egy kandalló van, aminek a párkányán egy-két családi fotó található. A falon van egy pár kitömött állat, ami egy cseppet hátborzongató, de még sem tudnám elképzelni nélkülük ezt a szobát. A nappalival szemben található a konyha, továbbá két hálószoba és egy kis fürdő. Az egyik Jeremy szüleié ezért most Alex és ő szállnak meg benne. A másik Jer hálószobája, ahova Roxi lett beosztva. Az emeleten lévő szobák egyike Jer öccséé azt a szobát kaptam én, a többi a vendég szoba, ami szét lesz osztva Matt, Ryan és Iza közt. Pontosabban Matt és Ryella közt mert a szerelmes pár nyilván egy szobában van.

Miután mindenki lepakolt és ki álmuldozta magát nekiálltunk ebédet főzni. Egész pontosan a fiúk kijelentették, hogy most mi főzünk, amíg ők dumálnak. De nem úgy van az. A lányok összefogtak aminek az lett a vége, hogy az összes fiú kis köténykében neki állt tevékenykedni a konyhában, amíg mi a kandallónál melegedtünk. Matt mosta a zöldségeket és szeletelte fel azokat, Ryan a húst darabolta, Jeremy főzött és Alex terített. Így kell ezt csinálni.

Kész katasztrófára számítottam, de mikor megláttam a terülj-terülj asztalkámat leesett az állam, és nem csak nekem Izának, Roxinak is tátva maradt a szája.

-Jól van, azért ennyire nem kell meglepődni.-szólalt meg Ryan kissé sértett hangon.

-Bocsi csak nem számítottam rá, hogy...hogy...hogy sikerülni fog.

-Kösz.

-Na burkoljunk, mert éhen halok.

Evés után ránk maradt a mosogatás, mert így igazságos még akkor is ha eleinte a fiúk voltak taplók, még is csak egy tök finom ebédet rittyentettek nekünk. A tányérok elpakolása után bementünk a többiekhez a nappaliba és becsatlakoztunk a beszélgetésbe.

-Hogy van a nagymamád?

-Már kiengedték. -sóhajtott fel megkönnyebbülten Roxi. Az elmúlt pár hét elég nehéz lehetett neki a nagymamája rosszul léte miatt. Nagyon aggódott érte és ez meg is látszott rajta ezért most örülök neki, hogy minden oké.

-De még mindig elég gyorsan eltűnsz suli után. -gondolkodott hangosan Iza.

-Mostanság sokat találkozgatok egy fiúval... -mondta Roxi elpirulva. Nekem is feltűnt , hogy állandóan siet valahova, de nem kérdeztem rá, gondoltam majd elmondja ha szeretné.

Feladom!Where stories live. Discover now