Özel Bölüm/4

1K 86 18
                                    

Mi-young'un yere düşmesiyle elimin acısını umursamadan birkaç yumruğu geçirdim.

Kollarımı tutan iki bodyguardın beni çekmesiyle ayağımın üstüne düşmüştüm.Ben acı ile inlerken çıkan silah sesi ile her şey durmuştu...

Kameramanlar ortaya çıkarken hayretler içinde buraya yaklaşan Bang PD'nim ile bizim şirketin ceosu park hyu-sun-shi yanıma doğru geliyordu.

Benim küçük bedenim bu kadar büyük macerayı kaldıramamış olacak ki bir anda bütün enerjim çekildi ve kendimi boşlukta buldum...

°•°•°•°•°•°

Hyu-sun(ceo'muz):"Kimbom tam bir kahraman gibiydin!"

PD:"Bu kadarını beklemiyordum."
Dedi gülerek.

Ben ise 10 saniye önce uyanmıştım ve bunları duyuyordum.Cidden insanlar böyle şeyler yapmaktan ne zaman vazgeçecekler?? Kendimdeydim o an, ama ne dediğimi bilmiyordum.

Kimbom:"Siz, cidden büyüğüm olduğunuz için şükretmelisiniz!"

Gülen PD'nim susarken derin bir nefes alarak hala gülen hyu-sun unnieye bakıyordum.Haklıydı kadın,alışmıştı erkeksi tavırlarıma..

Kimbom:"Siz,siz var ya-"

Subekyang:"Kimbom'un yaratıcı küfürlerine mağruz kalacağız gençlik"

Demesiyle bizim grubun tüm kızları aynı anda ellerini kulaklarına siper etmişti.

Kimbom:"Siz göbekli bunaklar umarım antilop gergedanlı keçi timsahı ile ısırılırsınız!"

Kimbom:"Ayrıca bundan sonra size antilop gergedanlarının tavşan yüzlü komodo ejderi eşlerinin tükürmesi için dua edeceğim!"

Kimbom:" Ayrıca PD'nim ile hyu-su unni... SİZE BİR DAHA NAH GÜVENİRİM!"

Bu sırada orta parmağımı kaldırmayı ihmal etmemiştim.

Kimbom:"Hayatımın acısının fiziksel versiyonunu çektirdiğiniz için teşekkür ederim!"

"Sakin ol kimbom" diye fısıldadım kendime.

Hye-su:"Galiba şu an narkoz etkisinde"

Diyerek mahçupça PD'nime gülümsedi unnie.

PD:"Tanrım cidden birisi bana yoongi'nin kız versiyonunun şirketi ile işbirliği yapacaksın derse gülüp geçecektim"

Yumruklarımı sıkmaktan eklemlerim ağırmıştı.

"Sakin ol kimbom.Öfkeni kontrol et."

Kendi kendime söylenirken bir anda hıçkırıklarım odayı doldurdu.Ağlıyordum.Onlara bir şey olacak diye çok korkmuştum.

Hye-su:"Kimbom?"

Kimbom:"S-siz.Onlara bir şey olacak diye *hıck*ödüm bokuma k-karıştı!"

Bütün üyeler kıkırdarken ben de güldüm ve ağlayarak devam ettim.

"Size t-teşekkür ederim unnie ve hyung."

Epilouge | Min Yoongi  / /Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin