#6

5.6K 146 153
                                    

Gdy sie zaprzyjaźniliście

Todoroki;

Pan mieszaniec,wręcz pokochał z tobą rozmawiać. Zawsze wysłuchiwał twoich zażaleń na prze różne tematy. Nawet opowiedział ci o tym jak powstała jego blizna. Oraz jak to zmienił się jego staruszek. ( Uznajmy że tata Todo  się zmienił i przeprosił swą żonę,która wróciła do męża i do dzieci)ale ty nie zaufałaś mu jeszcze na tyle by opowiedzieć mu o swoim wujaszku.


Izuku;

A więc,chłopak wręcz uwielbia twój uśmiech.Gdy raz miałaś zły humor,płakałaś to on jak na zawołanie miał taki sam humor jak ty. Płakał do puki ty nie przestałaś. Potem się śmialiście z tego. Jego mama cie uwielbia.Często u niego nocujesz,kocha się wtedy do ciebie przytulać.

Katsuki:

Co tu gadać,nie może wytrzymać bez ciebie,a twoje łzy są jego łzami,twoje szczęście jest jego szczęściem, raz gdy jakiś chłopak podniósł na Ciebie rękę to skończył  w szpitalu. Nie może patrzeć jak jego kruszynka sie smuci lub płacze. Łamie to jego serce. Jego mama jak i tata cie kochają.

Kirishima

On obrał se za cel chronić ciebie,kocha jak sie śmiejesz,jak sie złościsz uwielbia patrzeć na ciebie kiedy śpisz. Mówi wtedy że wyglądasz jak aniołek.A jego mama kocha cie jak nikogo innego. Wraz z twoją mamą was szipują (specjalny błąd)

Kiminari.

Opowiada o tobie Minecie. Kocha ci sie przyglądać,oraz uwielbia jak nie możesz czegoś dosięgnąć,wtedy łapie cie za talie i podaje ci ten przedmiot,potem pokazuje na swój policzek i karze dać sobie buziaka a ty z wielką mu go dajesz.

Scenariusze - Bnha❤️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz