/20/

52 5 0
                                    

chimm_y: 20:53
Ами, от утре сме почивка. След една седмица ще пътувахме за Хонг Конг и исках цялата тази седмица да я прекарам с теб.

cuty_73: 20:54
Офф, как ще го измислим ами? Освен след работа да се виждаме... Знаеш, че не мога да се освободя от работа. Това не е шега работа.

chimm_y: 20:56
Спокойно бебе, ще го измислим някък си. Сега ще направим една сделка:
Утре след работа искам да облечеш най-хубавата си рокля и да ме чакаш вкъщи. А аз за сега няма да ти кажа къде ще ходим, окей?

cuty_73: 20:58
А защо трябва да се съгласявам?

chimm_y: 20:58
Защото не можеш да ми откажеш! 😋

cuty_73: 20:59
Защо си вярваш толкова? Ами ако ти откажа?

chimm_y: 20:59
Моля те, недей! Нали знаеш че много те обичам

cuty_73: 21:00
Наистина ли? Е, щом е така....

chimm_y: 21:01
Значи ще излезем, нали?

cuty_73: 21:01
Лека нощ, мочи! Между другото....и аз те обичам!

chimm_y: 21:02
И аз те обичам, прасковке моя! И те обичам още повече! Лека нощ, да спиш в кош, да сънуваш златен грош!

Seen

Беше рано, но много ми се спеше. Къде ли ще ме води Джимин?

Гледна точка на Джимин:
Сигурно вече спи. Ами, май е време да заспивам и аз. Но точно когато загасях нощната лампа, вратата се отвори:

Техьонг:
-Хей хьонг, спиш ли?

-Не Техьонги, все още не. Какво има?

-Ами хьонг, аз не мога да заспя!

-Я стига лиготии Тае, на мен ми се спи.

-Моля те дее, утре и без това не сме на работа. Ще спим колкото поискаме.

-Офф, добре.

Той се просна на леглото до мен и беше взел сладолед от ванилия и две лъжици. Седнахме на леглото и започнахме да ядем.

-Хьонг, хубаво е да имаш гадже, нали?

-Да Техьонги, но зависи много с кое момиче си. Ти да не би да имаш такова?

-Не хьонг, но вече искам да имам. Да има на кого да разкажеш деня си, да има за кого да искаш да го изживееш. Сещаш се, нали?

-Спокойно Тае, все някога ще си намериш подходящо момиче, ще се и ожениш. Ще имаш много красиви деца. Но всичко с времето си. Точно, когато най-малко вярваш, че ще те връхлети любовта, точно тогава тя идва. И започва една красива история. Но дали ще продължи или отпадне, зависи само от вас двамата. Но никой никога не е останал сам. Винаги идва любовта, запомни. Винаги.

-Прав си хьонг, много дори. А до тогава няма да спра да вярвам, че любовта я има.

-Точно така братленце.

-Благодаря за този разговор, братле. Сега се чувствам много по добре.

-Винаги Техьонги.

-Хайде да вземем камерата и да отидем при Куки да го снимаме как спи. Да му направим някой номер, искаш ли?

-Много те обичам, когато ти идват едни такива бръмбари в главата!

Hold Me TightOnde histórias criam vida. Descubra agora