35 dalis

112 8 0
                                    



- Tu neįsivaizduoji kas nutiko ir kaip tai svarbu - kai tai pasakė man be jokios priežasties nubėgo šiurpuliukai...

- Būtent neįsivaizduoju, nes aš tavęs visiškai nepažįstu.

- Mum reikia kuo skubiau viską tau priminti.

- Ačiū, ne - kiek grubokai tai mielai merginai pasakiau, kiek blogai pasijutau, bet aš neįsitikinusi ar tikrai noriu viską prisiminti.

- Kodėl - ji manęs paklausė, ir kodėl ji graudinosi? 

- Todėl nes jeigu kažkas susijęs su tuo kaltas dėl to kas man atsitiko tai kam prisiminti ir kankintis? 

- Mieloji Gigi - tai pasakiusi ji priėjo arčiau manęs, paėmė mane už rankų ir žiūrėjo man tiesiai į akis - mes nenorėtume tau to priminti jeigu tai tikrai būtų tik blogi prisiminimai, bet manau, kad tu privalai tai prisiminti, nes yra tikrai šiltų momentu.

- Ane? - paklausiau jos - jeigu jau buvo šiltų momentų tai kaip aš atsidūriau tokioje pozicijoje? - paklausiau jos dar kartelį - prašau viską man trumpai pasakyk.

- Gerai - atsakė ji tai ir pasisodino mane ant sofos. - jeigu taip nori. Jeigu trumpai tai trumpai. Tu išvažiavai su savo draugu savaitgaliui į jo sodybą, ten jis pasiūlė būti pora, tu sutikai ir jis tau ten kažką padovanojo, jis man buvo minėjes savo ketinimus, bet nepasakė ką dovanos konkrečiai - tada man toptelėjo ta dėžutė į galva - tada jūs smagiai leidote laiką ir tu ant jo užpykai, kad jisai tau nepasakė savo paslapčių, iš pradžių tu susitaikei su tuo, bet kai jis nieko nepaaiškinęs išvažiavo tu supykai ir susirinkai visus daiktus ir su taksi išvažiavai tada atsidūrei avarijoje su tuo pačiu taksi. Štai kaip atsidūrei tokioje pozicijoje.

Man reikėjo vieno kito momento apdoroti informacijai.

Juk ne kiekvieną dieną sužinai, kad pasirodo turėjai vaikiną ir kažkas keistai kažkaip pasisuką, nors tai net nepanašu į tave.

Nepanašu į tavo kasdienybę...

Kai aš suvirškinau dalį informacijos man kilo tikrai daug klausimų, bet aš nenorėjau per daug gilintis, tad tiesiog nežinojau ką jai pasakyti ir kaip reguoti.

- Aišku  - tiktais tiek sugebėjau pasakyti, ką aš dar turėčiau pasakyti? 

Aš tikrai nežinau ką jai pasakyti...

- Yra dar tikrai svarbių dalykų, bet aš nežinau tau tai sakyti ar ne. kiek patylėjusi ji pasakė man

- Aš nemanau, kad tu mane dar labiau nustebinsi, tad gali sakyti. - aš jai pasakiau

- Na gerai. Tavo vaikino vardas yra Zayn, ir jis kai atvyko iš karto pas tave į ligoninę pradėjo save labai kaltinti dėl visko, tad pasišalino iš ten ir kai jis jau buvo prie savo mašinos jį pagrobė vienas žmogus, galima sakyti priešas. - kai ji viską pasakė man kažkodėl buvo juokinga

Kodėl?

- Čia tipo bajeris? - aš jos paklausiau ir ji pažiūrėjo į mane kaip į durnelę.

- Ką turi omenyje? - ji manęs paklausė.

- Visa tai, atrodo lyg man visi daro kažkokį mąsišką pokšta, nes ką išgirdau iš tavęs kažkaip manęs neprimena visiskai.

- Kaip man tau viską įrodyti? - ji manęs paklausė

- Aš nežinau - jai papraščiausiai atsakiau.


Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz