- Akkor te lennél az aki miatt Levi ilyen lett?
"Ilyen". Mit ért ez alatt a szó alatt?
-Hogy érted...?- kérdeztem rá a barna hajú lánytól, hogy hogyan is értette előbbi kérdését.
- Jóvan gyerekek, majd szünetben folytatjátok.- nézett ránk tanárunk mosolyogva.- (Név) ülj Armin mellé.
A tanár kijelentésére egy szőke, nálam kicsit nagyobb, gyönyörű kék szemű fiú intett felém.
Táskámat szorongatva leültem mellé. Nem azért voltam ideges, mert új iskolában voltam, nem ezt már réges rég megszoktam. Az előbbi kérdés miatt voltam ideges. Kavarodtak bennem a gondolatok. Nemtudtam hova tenni az előbbit. Nemtudtam, hogy mire értette az a lány, hogy "ilyen". Mégis milyen?
- Öhm...(Név) minden rendben...?- nézett rám a kis szöszi kíváncsian, egyben aggódva.
- Ja, igen...- mondtam neki, majd a szokásos semmit mondó arcomat vettem elő, amivel úgy látszik megijesztettem.- Mi a baj...?- kérdeztem tőle, arcomon megmutatva a kíváncsiság jeleit.
- Öhm... Nem tudom, hogy ismered-e Levi Ackermannt, de ezzel az érzelem mentes arccal... nagyon rá emlékeztetsz.- jelentette ki problémáját, amitől én majdnem izomból belevágtam a fejemet a fekete linóleumba. Kajak az Ackermannra emlékeztetem szegénykémet?
Kicsit eltátottam számat amit ő hamar észre vett.
- Nem akartalak megbántani, sajnálom!- kezdet el kezeivel maga előtt hadonászni, mire én elmosolyodtam.
- Vicces fiú vagy te Armin.- jelentettem ki egy halk nevetés közepette.- Azért kérsz bocsánatot, mert elmondtad az észrevételed. Ez aranyos. De kérlek ne légy velem ilyen! Nyugodtan mond el, hogy mit gondolsz vagy mi a baj, akkor is ha azt hiszed, hogy ezzel meg sértesz. És akkor lehet, hogy barátok tudunk lenni. Bár nem hiszem, hogy bárki is a barátom szeretne lenni...- nevettem el magam. Mire ő szomorúan nézett rám.
- Én a barátod akarok lenni (Név)!- jelentette ki hirtelen, ami félért volna egy dráma jelenettel.
Válaszán eltátottam a számat, majd egy kisebb mosoly kíséretében bólintottam.
[...]
Az óra végeztével elpakoltam táskámba a könyveim telefonomba beledugtam a fülest, majd amikor már akartam volna menni a dolgomra, megszólalt Armin mellettem.
- Gyere (Név)! Bemutatlak két nagyon jó barátomnak!- fordult a mögöttünk lévő barna hajú fiúhoz, és a mellette ülő, a fiúnál kicsit kisebb, rövid fekete hajú lányhoz, kinek szürke szemei voltak. Arcán a hozzám hasonló semmit mondó ábrázat volt látható.
Vissza ültem Armin mellé, mivel kíváncsivá tett ez a két személy.
[...]
Miután beszélgettem egy kicsit Erennel és Mikasával rájöttem, hogy ők ha nem is vannak még együtt rövid időn belül ez is bekövetkezik.
Nemtudom, hogy ők mik lesznek a számomra jelenleg nem is akarok erre gondolni. Mind a hármójuk személyisége megfogott, és úgy érzem, hogy ők jó emberek. De ha most ezzel leszek elfoglalva abból csak baj származna. Ha rá jönnek, hogy én csak azért vagyok itt, hogy Ackermannt meg leckéztessem, akkor biztos, hogy már nem is fognak hozzám szólni.
Szóval ez halott ügy.
Gondolatmenetemre sóhajtottam egyett, és el is értem egy ital automatához. Bedobtam a pénzt, majd megnyomtam a gombot. Ezután boldogan nyúltam a finom cseresznyés dobozos üdítőmért.
- Hé (Név).- a hang irányába fordultam.
Hali♡
Tudom, hogy ezt a könyvemet és a Bakugosat is eléggé elhanyagoltam. Ennek két oka van.: A Bakugosnak csak annyi, hogy elrepült az ihletem messzire...
A Levis könyvem elhanyagolásának meg az az oka, hogy már nem vagyok az a nagy "Levi fan".
Tévedésbe ne essék, egyik könyvemet se hagyom abba, csupán nagyon ritkán lesz rész.
Megértéseteket köszönöm.♡~Javítva:2021.01.21~
YOU ARE READING
Kibaszott szerelem (Levi X Reader)
Fanfictionn o t e: Ez a könyv szünetel még befejezem a másikat (remélhetőleg meg az idén). Sajnálom és köszönöm a türelmet. Mivan akkor, ha egy lány nem saját maga miatt akkar megváltozni, hanem azért mert az emberek földbe tiporták a szavakkal? Mivan akkor...