22) ''Sürpriz öyle olmaz, böyle olur!!''

165 8 3
                                    

Bora'nın ağızından..

''Benimle evlenirmisin??!''

Bir kez daha sordum.

''Deniz hemen evlenmek zorunda değiliz, bana kalsa daha bugün evlenelim derim ama biliyorum ki senin zamana ihtiyacın var."

Ağzımdan çıkan onca kelimeye yanlızca donup kalarak baktı.Tamam heyecandan üzerime atlamasını beklemiyordum ama tepkisiz kalması bana çok dokundu..Bir kez daha seslendim.

''Deniz.''

Elimde ki yüzük kutusunu alıp yavaşça kapıyım kendi önüne koydu.Bu da bir şeydi..

''Hayatım iyimisin?''

Yemeklerimizi sessizce yedik.Daha doğrusu Deniz hep çatalla oynadı.Ama sayamadığım kadar çok su içti sanki içi yanıyormuş gibi..

Buraya gelirken çok mutluydu..

Hesabı ödeyip asansöre binerken elimi omzuna attım.O da elini belime attı.Ama yine de yüzünde bir tepki yoktu..

Otoparka indik, tam Deniz'in önünde durdum.

''Deniz lütfen cevap ver, inan bana korkuyorum artık.Kötü bir şey sorduğumu sanmıyorum, ben yanlızca bu sabah olduğu gibi her sabah yanımda uyanmanı istiyorum..''

Deniz acı bir şekilde gülümsedi yüzüme ve elinde sıktığı kutuyu bana uzattı.Eğer onu cebime koysaydım konu kapanacaktı ama ben üstelemek istedim..Kutuyu bir kez daha açtım.Yere diz çöktüm.Daha ağzımı açmadan..

''Her cevaba hazırmısın?''

''Hayır ama şuan her ikisini de duymaya ihtiyacım var.''

''Peki sor o zaman.''

''Benimle evlenirmisin?''

Oyun mu oynuyordu..Kulağıma doğru eğildi..''Evet!''

Oyun sırası bende..

''Duyamadım?!"

''Evettt..''

Tüm gücüyle evet diye bağırdı ve gülmeye başladı..Sonra da ağlamaya..Sanırım sinir krizi geçiriyordu..

Yüzüğü parmağına geçirdim.Arabanın kapısını açtım.Deniz'i kucağıma aldım ve arka koltuğa yavaşça oturmasını sağladım. Taksici tam arabayı çalıştıracaktı ki...

''Yanıma otur.''

demesiyle ön kapıyı kapattım ve yanına oturdum.Tam 8.30 dk hiç konuşmadık..Ve sonunda otelin önünde durduk,parayı ödedim ve indik..

''Bora lobinin yanında ki cafede bir şeyler içelim mi?''

''Olur aşkım.''

''Alkolsüz kokteyl söylermisin?''

2 Alkolsüz kokteyl alıp geldim.

''Bora.''

''Efendim.''

''Hazır değilim.''

''Hemen evl...''

''Ona değil, hayatı kucaklamaya hazır değilim..Küçük bir kız çocuğu gibi ne yapacağımı bilemiyorum.Korkuyorum..Sen olmasan, rüzgarda kopup gidecekmiş gibi olan zavallı beni kimse elinden tutmazdı.Sen olmadaydın.''

''Saçmalıyorsun Deniz.Sen zavallı değilsin.''

''Ama benim ki sana minnetkarlık değil.Hiç bitmeyecek bir sevgi ve aşk.''

''Benim ki de öyle Deniz hiç bitmeyecek..''

''Ben yalan bir çocukluk yaşamışım..Hayatımı gençliğimde kuruyorum..Ben de isterim her sabah seninle uyanmayı, ama zamanı daha gelmedi.Aileme doymalıyım..''

"Bir Kez Olsun Gülümse "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin