Capitol 1

4.8K 77 5
                                    

"Hei, mai tii minte cand eram copii și ne uitam mereu după băieți,cu timpul anilor te-ai îndepărtat, ăm, nu prea stiu de ce, dar mi-e dor de acele vremuri."

▪Cu căștile pe cap stau in pat si ma uit la tavan, simt ca sunt goală pe dinăuntru, parca ceva lipseste.

▪Afara cerul este un albastru inchis, vad cum soarele apune.
▪Ma ridic din pat si imi dau căștile după urechi, mă uit pe geam și ma uit la casa fostei mele prietene, Sara Backer.
▪Vad lumina camerei ei aprinse, dintr-o dată o vad ieșind pe geam și își aprinde o țigară.
▪O vad cum se uita si brusc facem un contact vizual, simțeam cum obrajii imi iau foc,nu stiu dacă putea vedea de întunericul nopții, dar am vazut-o zâmbind si trăgând un fum lung din țigară.
▪Si dintr-o dată îmi aud telefonul bazâind, se pare că am primit un mesaj de la Issac care îmi urează o noapte bună, am închis telefonul si m-am uitat inca o data la ea apoi am inchis geamul.
▪M-am întins pe pat si am incercat să adorm,dar mintea mea zbura numai la Sara.

08:30 a.m
▪M-am trezit datorita surorii mele mai mici,care țipa ca nu își găsește bluza, pe care a cumparat-o pentru întâlnirea cu iubitul ei,Sam.
- In loc să stai în pat toată ziua, mai bine mai ajuta sa imi gasesc bluza.
-Lasa-ma sa dorm,Amanda,nu am chef de tine!
▪Ea pleaca supărată din camera, trântind usa in urma ei.
▪După ce pleacă din cameră, ma uit la ceas care indică ora 8:30.
"Baga-mi-aș, am întârziat la liceu"
▪Ma ridic repede din pat si ma îmbrac cobor scările repede, mă incalț si ies afara.
▪Imi iau bicicleta si pornesc spre liceu.

09:00 a.m
▪Îmi las bicicleta în fata liceului și pornesc grabită spre clasă.
▪Ajung in fața ușii clasei, respir ușor și bat la ușă, aud "intră", deschid ușa și ajung in fata clasei si simt cum toți ochii sunt pe mine .
-Ce-i cu tine la ora asta, Rose. Întreabă Domnul Adams, "proful de mate".
-Ăm, ăăă, m-am trezit tărziu.
-Bine, treci la locul tău, să nu se mai întâmple.
▪Mă duc la locul meu si aștept pauza.

09:50 a.m
"În sfârșit s-a sunat"
▪Simt cum cineva se uită la mine.
▪Întorc capul si o vad pe Sara stând pe catedră.
▪Apoi îmi iau privirea de la ea si  îl observ pe Issac "iubitul meu".
-Bună, Rose, îmi era dor de tine. ▪Spune el in timp ce se apropie de mine, îmi ia fata intre palmele lui si ma sărută, mă retrag din sărut si o vad plecând.

03:00 p.m
▪Sunt in drum spre casă cu bicicleta și dintr-o dată incepe sa plouă "perfect ceva mai bun nu se putea pe ziua de azi"

03:30 p.m
▪Ajung într-un sfârșit acasă.
▪Mă duc în camera mea și mă schimb apoi ma pun in pat si aștept ca Alexia și Millie să vină.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Gay As FuckUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum