„Aj ja a neutekaj tak skoro“ povedal a vybral si mobil. „Chcem tvoje číslo“ podal mi ho do ruky a ja som mu ho napísala. Usmial sa na mňa a objal ma ešte predtým než sa otočil a odišiel. Pomaly som svoje telo presunula do domu. Topánky som odhodila na bok a vybehla po schodoch to mojej izby. Mojím telom prúdilo šťastie. Zatvorila som za sebou dvere a hodila sa na posteľ. Hlasno som vydýchla a pretočila sa na chrbát. Obzerala som si plafón, ktorý sa zdal v tejto chvíli veľmi zaujímavý. Moje myšlienky smerovali iba na tento deň. Pomaly som sa posadila a odišla do kúpeľne. Urobila som takzvanú večernú hygienu. Keď som sa vrátila, pred spaním som si skontrolovala mobil. Našla som si jednu neprijatú. Úsmev sa mi na tvári rozšíril a tajne som dúfala, že ten od koho je tá správe je Niall. Tak rýchlo ako som bola šťastná som bola aj sklamaná. Jediný, kto mi napísal bol operátor. Celkom milé od neho no nie? Mobil som zamkla a položila na stolík. Zahrabala som sa do perín a začala si vychutnávať spánok, ktorý na mňa doľahol. Ráno som zase nič nestíhala, v poslednom čase nestíham skoro nič. Do tašky som si rýchlo nahádzala veci do školy a išla sa osprchovať. Umyla som si zuby a obliekla sa. Svoje vlasy som nechala voľné rozpustené. Odmokla som mobil a zistila, že mi ostáva iba 5 minút na autobus. Počkať, zarazil ma dátum pod hodinami. Ona je sobota! Zavrčala som a hodila sa na posteľ. Toto snáď nie je možné. Postavila som sa a išla do kuchyne. Nečudovala som sa, že v celom dome bolo ticho. Je sedem hodín ráno a to je sobota. Všetci spia to len ja som vstávala s pocitom, že je dnes škola. Do misky som si nasypala cereálie a naliala mlieko. Pomaly som jedla, nie je kam sa ponáhľať. Misku som odložila na umývadla a odišla do svojej izby. Zobrala som si mobil a prázdno ho sledovala. Napíšem mu ako prvá? Nie to bude blbé. Mobil mi v ruke zavibroval. Otvorila som správy a klikla na tú od neznámeho čísla.
„Dobré ráno, dúfam, že som ťa zobudil. Áno viem, som škodoradostný. - N“ Pokrútila som hlavou a išla mu odpísať.
„Musím vás sklamať vaša výsosť, nezobudili ste ma. Pani Larissa si myslela, že je dnes škola tak je hore od pol siedmej - L“ ľahla som si na posteľ a očami hypnotizovala mobil.
„Tak to mi je ľúto :D ale má to jednu výhodu, večer skôr zaspíš – N“
„Ja by som večer nezaspala ani vtedy, keby som bola hore celú noc – L“
„Tak to je veľmi dobré, lebo ťa večer chcem niekam zobrať – N „
„A čo ak s tým nebudem súhlasiť :D ? – L „
„Budeš musieť ;) - N“
„Vaša výsosť a kam ma to chcete zobrať? – L“
„To je tajné, o 21:00 pod tvojim oknom – N“ čo chce preboha robiť pod mojim oknom?
YOU ARE READING
WONDERFUL (Niall Horan)
Fanfic"Celé ľudské dejiny nie sú ničím iným, ako obrázkovou knihou, v ktorej je zaznamenaná najprudšia a najslepejšia ľudská túžba: túžba zabudnúť."