❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Jaelin POV
Lps puas jalan ii, kitaorg semua masuk semula ke wad Yasmin unnie. Kelihatan diaorg sdg bergurau senda.
Yasmin unnie kembali happy mcm selalu."Noona......." Jaemin menegur Yasmin unnie.
"Hmm???" balas Yasmin unnie.Tiba ii Jaemin peluk Yasmin unnie.
"Wae???"soal Yasmin unnie pelik bila Jaemin tiba ii peluk dia.
"Xde pape..."balas Jaemin lalu melepaskan pelukan dn keluar dari wad."Nape tu??"soalku.
"Malu la tu...... Biarkan je."jawab Yasmin unnie."Ouh k....... Jaelin nk keluar ngan Youra tau..... Nnti Jaelin dtg balik..."kataku.
"Ah....ok....lek lok."balas Jaehwan oppa.
"Nae...."kataku dn keluar bersama Youra.<Happy Cafe😁😁>
"Weh... Rindu la nk lepak cm dulu ii..... Kat sana aku xde geng.......T_T......" kataku lps duduk. Kitaorg dh order.
"Aku pon.......... Lps ko pindah...... Diaprg selalu buli aku....T_T......"balas Youra.
"Kau x cari kawan lain ke??"soalku.
"X...Kau sorg je yg nk kawan ngan aku...... Aku kn xbetul sikit."jawab Youra.
"Mengaku pun yg ko tu abnormal."usikku.
"Eleh, kau pon dua kali lima je dgn aku..Huhh"balas Youra."Diaorg pe kabo??"soalku. Mocha ice blend yg aku order dihirup sikit.
"Baik ii je........."jawab Youra yg turut minum air yg dia order.
"Kau buat apa sekarang??"soalku.
"Aku kerja part time kat cafe yg selalu kita lepak dulu ii."jawab Youra."Kau pulak???"soal Youra.
"Aku??? Aku xwat pape..... Duk sana asyik terperap dlm rumah. Kalau xpon ikut diaorg gi practice."jawabku dlm nada sedih.
"Knp kau xkerja je???"soal Youra lg.
"Aku dh minta nk wat kerja part time, tp Jaehwan oppa xkasi...T_T........."jawabku."Oppa sayang adik la katakan....."kata Youra.
"Hmmm"balasku."Wei,kau nk tahu x???"soal Youra teruja.
"Pe??"balasku.
" 'Dia' kerja kat hospital tu."kata Youra dgn penuh semangat. Mangat giteww.
"Mwo?? Jinjja??"soalku xpercaya.
"Betul la....Kalau xcaye tanya la Woobin oppa kau sana tuh."jawab Youra.
"Ok....Nnti balik aku tanya dia.Kalau kau tipu aku kau kena lanja aku."kataku.
"Ok...Tp kalau aku xtipu, kau yg kena lanja aku...Amacam deal??"kata Youra.
"Deal!!!"balasku.
"Wei jom la naik balik......Aku takut oppa aku marah."kataku bila kitaorg dh hampir sejam duk sini.
"Aku pon sama........Aku nk balik dulu..........KAng omma aku membebel..........Keluar xbgtahu.." balas Youra lalu mengemas tempat dia. Aku pun buat benda sama............"Anyeong!! Nnti jumpa lg."kataku sebelum masuk ke hospital.
"Nae....Pape roger....anyeong!!" selepas kelibat Youra menghilang,aku ambik langkah untuk masuk ke dlm. Wad Yasmin unnie menjadi pilihan."Eh mn Youra???"soal Jisung oppa. Aku dh selamat tiba dlm wad Yasmin unnie.
"Dia dh balik...Takut omma dia risau."jawabku dgn senyuman yg xlekang."Meh la kita balik............Duk sini mcm bersemut je............"kata Sungwoon oppa.
"Eleh hyung.......Tahu la lonely..Jgn la jeles...."kata Jihoon. Ouh skang aku dh tahu apa yg bersemut. Rupanya diaorg bersweet ii masa aku keluar.
YOU ARE READING
OPPA || WANNA ONE || 《Complete》
Фанфик"Aaaaaaargh"jeritku "Yah !kenapa awak menjerit ni?"soal Daniel "Awak ni bukan Daniel yang dalam Wanna One tu ke?"soalku "Ye lah ........kenapa?"balas Daniel "Kenapa awak ada kat sini ?Awak sesat ke?"tanyaku "Mana ada saya sesat....Awak tu sebenarny...