18-how to take our new addition?

785 34 9
                                    

Lidi moc děkuji za 1000 přečtení..Jste Božíí..

Lukas zavolal Taxík který nás měl odvést do hotelu.Po chvíli se před námi zastavilo černé auto s nápisem taxi. Vystoupil z něj starší pán ,,Bonjour, je vais prendre vos bagages" (Dobrý den,vezmu vám zavazadla) Na štěstí umím perfektně Francouzky..Ale dost Samochvály. ,,Merci monsieur" (Děkuji Pane) S Lukasem jsme nastoupili do taxíku.Když byli všechny zavazadla v kufru nastoupil do auta a zeptal se ,,Où sera-ce?"(kam to bude?) ,,sur les Champs-Elysées" (na Champs-Elysées)řidič přikývli a vyjel po Pařížských ulicích.Podívala jsem se na Lukase zrovna si s někým psal a mě si nevšímal.Povzdychla jsem si,dala jsem si do uší sluchátka,zakoukala jsem se na krásnou krajinu.

U hotelu

Řidič zastavil před naším hotelem.Hned k nám přišli dva Chlápci aby nám zavazadla odnesli do pokoje.Ti chlápci odešli a s nimi i Lukas.,,Donc ce sera 5 euros" (Tak bude to 5 eur )Z kabelky jsem vytáhla peníze a podala mu je ,,Ici vous allez" (Tady to máte) ,,Merci mademoiselle"Vyšla jsem nahoru do našeho apartmá. ,,Oblíkni se za chvíli půjdeme na jídlo a pak ti půjdeme něco koupit ať náš nový přírůstek zítra nevystrašíš.."to si dělá srandu ?! Radši jsem mlčela a pouze přikývla.Šla jsem ke kufru a z něj vytáhla černý Crop-top tílko s proužkami a černou sukni.

Šla jsem ke kufru a z něj vytáhla černý Crop-top tílko s proužkami a černou sukni

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už převlečená jsem vyšla z koupelny a šla k východu pro své černé baleríny.Lukas vyšel ze svého pokoje a měl na sobě černé kalhoty s koženým opaskem, černou košili a na tom  černý sako.

Lukas vyšel ze svého pokoje a měl na sobě černé kalhoty s koženým opaskem, černou košili a na tom  černý sako

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Musím uznat že na oblečení měl vkus.Oba jsme se nazuli a vyšli z našeho hotelu.Lukas mě vzal do restaurace kde byl jednou s Dainou. Občas se mi zdálo že mu bylo líto co ji potkalo.Lukas mi jako Gentleman odsunul židli. ,,Děkuji"Lukas jen přikývl a sedl si na proti mě.Po chvilce přišla servírka.,,Tu veux quoi?"(co si dáte ?) Lukas se na ni otočil a řekl ,,nous surprendre"(Překvapte nás)řekl a olízl si rty.Asi budu blejt. Vážně ji balí přede mnou ?Servírka se usmála a odešla.Znechuceně jsem se dívala na Lukase. ,,Taky bys to mohla jednou zkusit..protože pokud se Aiden dozví že si chtěla a pořád chceš zabít Caroline už tě milovat nebude" ,,Ty víš že já jí zabít nechci to Daina a ten její pojebaný Druid mě zaklel"Zařvala jsem na něj,protože mi tady stejně nikdo nerozumí.,,Víš že toho Druida pořád hledám..abych to zlomila..." začala jsem brečet..doufám že se tohle nikdo nedozví.. ,,Najdeme ho ...proč myslíš že jsme ve Francii za 1.kvůli našemu přírůstku a za 2.protože tady Michela viděli naposled"Lukasovy nálady se sice mění jako počasí a občas z něho mám strach ale jinak je jako můj otec..vlastně to on mě zachránil když Caroline zmizela. ,,Dobře.." ,,vlastně jseš strašně silná osoba...jseš jí tak blízko a přesto se ovládáš.." ,,občas jsem měla na mále ale vždycky jsem si představila život bez ní..ale co když se příště už  neovládnu.." ,,tak tam budu já abych tě zastavil" ,,něco mi slib...jestli se budeš muset rozhodnout mezi mnou a Caroline..Zabí mě.." ,,ne..." ,,slib mi to!prosím bez ní by to bylo horší než smrt..." ,,Dobře..slibuju.." ,,Děkuju"Servírka nám přinesla jídlo vypadalo to nádherně a krásně to vonělo. Zbytek oběda proběhl potichu za co jsem byla nesmírně ráda.Po večeře jsme vyrazily na slíbené nákupy.Sice se mi nelíbilo to že si Lukas myslí že se neumím oblékat ale co? aspoň budu mít víc oblečení. A navíc Lukas je asi jediný chlap co má rád nákupy. ,,Dobře náš přírůstek chodí každý večer na párty do zdejšího podniku..takže potřebujeme něco čím bys ho zaujala něco.." ,,sexy ?" dokončila jsem ho a on se ušklíbl..co zas kuje ? ,,Tak počkat..nedopadne to jako s tím minulým !" ,,ne ten při tvým balením utekl.." ,,cože! já ho zbavila to ty jsi ho vyděsil. já bych to zvládla  sama ale ty si prostě unesl.." ,,jo ale kdo ho měl hlídat!" ,,no dovol já byla na misi "Dávej pozor na Caroline!" tys ho měl hlídat!" oba jsme se začali smát..jsme jak starý manželé.Asi po půl hodině mi Lukas konečně něco vybral ,,Zkus si to." já si hned vlezla do šatny a oblíkla se ,,to si děláš srandu! To můžu jít rovnou nahá!" Lukas my vybral černé šaty s dvěma velkými dírami na břiše a jedné na levé  na noze.

" já si hned vlezla do šatny a oblíkla se ,,to si děláš srandu! To můžu jít rovnou nahá!" Lukas my vybral černé šaty s dvěma velkými dírami na břiše a jedné na levé  na noze

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 ,,prostě vylez.."S odporem jsem vylezla Lukas si mě prohlídl. ,,Berem tyhle.." ,,jo jasně dík že se zeptáš jestli se mi líbí"zkřížila jsem ruce na hrudi.,,vybíral jsem je já jasně že se ti líbí.."Než jsem stihla cokoliv říct zazvonil mi mobil. ,,Ano ?"řekla jsem a zalezla jsem zpátky do kabinky abych se převlékla zpátky. ,,Ahoj Elis tak jaký je první den ve Francii ?"jen jí slyším a začnou se mi klepat ruce.Zhluboka jsem se nadechla a řekla. ,,Už teď mi chybíš..Neuvěříš mi co mi Lukas provedl..jak jistě víš jsme tu kvůli "přírustku"..no a ten chodí každý večer do místního podniku.." ,,jak to víš?" ,,Lukas si o něm zjistil pár lidí..znáš ty vůbec svého otce?"řekla jsem se smíchem. ,,po tomhle ani nevím...co ví o mě ?" ,,všechno.." ,,kam chodím nejradši ?" ,,Do lesa k tomu obřímu pařezu kde sii potkala Stilese." ,,fajn tohle je děsiví..ale zpátky k tomu co ti provedl" ,,no chce abych tam šla a zbalila ho..přivedla domů a tam bude čekat Lukas..no a koukni jaké šaty si mám vzít.."Vyfotila jsem je a poslala jí je. ,,páni ..to je hodně málo látky..ale určitě ti sluší.."Vylezla jsem z kabinky a šla k pokladně kde na mě čekal Lukas který šaty zaplatil. ,,A co ty jak se máš ?" ,,Stiles nešel další oběť s mojí značkou..takže na mě dohlížej..jestli nemám rozdvojenou osobnost..takže mě přivázaly k  židli.." ,,MOMENT.. ty jsi přivázaná k židli ?" ,,jo pan McCall měl užasný nápad s kterým jsem nesouhlasila a tak mě přivázali a každou půl hodinu se u mě střídají...teď tu je Aiden kterýho jsem poprosila aby ti zavolal"Lukas na mě vyděšeně koukl rychle mi vzal mobil a přikryl mi oči. ,,Elis už musí jít!"Sundala jsem mu ruku z mých očí ,,co je ?" ,,Tvoje oči..byli žluté" ,,Cože ?" ,,byli žluté začala jsi se měnit"...

1048 slov..

Ták special za 1k přečtení :33

Natt:3








Zrozena pro boj!Kde žijí příběhy. Začni objevovat