אני ישן שינה טובה שמרגיעה את מחשבותיי וגורמת לי שלווה עד הרגע שבו נשמע הצלצול הצורם של השעון המעורר, מזכיר שעוד יום בפתח.
קבעתי לאכול עם נייל ארוחת בוקר בחדר אוכל ולאחר מכן יש לי פגישה עם הארי בעניינים עסקיים.
השיפוץ של המקום אמור להתחיל משבוע הבא ויש לנו מלא עבודה!
אני מקווה שהוא יתעורר במצב רוח טוב או שאני לא יודע מה אני אעשה. נמאס לי מהאי יציבות הזאת בחיים בכל מה שקשור להארי, אני אוהב שהכל מסודר ומאורגן, שהכל יציב וקבוע והוא גורם לי לאבד את עצמי.
פעם הוא מחליט שהוא חבר שלי, מגיע אליי לחדר כשהוא שיכור מת ופעם הוא מתנהג בקרירות והוא חמום מוח, מחפש רק איך להשפיל אותי.
אני מחליט להפסיק לחשוב עליו ומתחיל להתארגן לארוחת בוקר וליום הזה, שבו אני צריך להתמודד גם ההרצאות של נייל על כמה חרא הארי, גם להתמודד עם הארי עצמו ובסוף היום יש לי את ההופעה עם ג'מה- שזה הדבר שאני הכי מחכה לו, הנקודת מפלט שלי. אני כל כך שמח שיש לי אותה בחיים האלה.
"בוקר טוב" נייל צועק, מלא באנרגיות כרגיל כשאנחנו נפגשים בכניסה לחדר אוכל.
גלגלתי עיניים אבל לאחר מכן חייכתי ישר, יש משהו מנחם בצורה שבה הוא מתנהג, הוא חיובי ושמח ואנרגטי תמיד וזה משהו שאני מעריך בו.
"בוא ניכנס כבר אני רעב!" הוא אומר לי לאחר דקה שאנחנו עומדים בחוץ.
אנחנו נכנסים לחדר אוכל העמוס באנשי צוות, אנחנו אוכלים לרוב לפני שהחדר אוכל נפתח לאורחי המלון.
אנחנו ממלאים את הצלחות שלנו באוכל המדהים שיש ומתיישבים.
"אז מה התוכניות שלך להיום? יש לך משמרת?" נייל שואל אותי, אני לא יודע איך לענות לו, הוא לא הולך להתלהב מהעובדה שאני נפגש עם הארי. "אז זהו שהייתי אמור לעבוד היום אבל יש לי פגישה עם הארי. לפני שאתה אומר משהו אני רק רוצה שתדע שגם אני לא מת על הרעיון. לא משנה איזה סוג של חברות חשבתי שיש ביננו, כנראה שהכל חלק מהמשחקיםשל הארי סטיילס. אני יודע שאני צריך להתרחק ממנו ואני הולך לעשות את זה." אמרתי לו, מקווה שיעזוב כבר את הנושא.
"לואי אני לא רוצה שתרגיש כאילו אני מרצה לך על הנושא כמו איזה אמא או מורה. אבל אתה חשוב לי, ובתור אחד שמסתכל על הסיפור הזה מהצד ושומע את כל מה שקורה ביניכם אני אומר לך שהחברות הזאת רעילה ושתיזהר. הוא יכול להיות מאוד מושך וכיפיי ומסקרן אבל הוא יכול להיות גם בן זונה שמתייחס אלייך כמו חרא." נייל אומר ומשם אנחנו עוברים לדבר על דברים אחרים, קצת רכילות של החבורה ושל הילדים מהשכבה.
לא אחרי הרבה זמן אנחנו מסיימים את הארוחה, נייל הולך למשמרת במלון ואני הולך בחוסר רצון וחשק לשטח של הארי, קבענו ששם ניפגש לעבוד על הכל. הבן אדם האחרון שבא לי לדבר איתו כרגע זה הארי אז בדרך לשם אני מנסה לחשוב על דברים טובים, אני צריך שיחת עידוד. ישר חשבתי על ג'מה, אבל אז נזכרתי שהיא אחות של הארי וזה יהיה מביך.
YOU ARE READING
Young Blood-L.S
Fanfiction"היי" שמעתי קול לא מוכר מכיוון הדלת והזזתי את ג'מה הצידה. "אופס" אמרתי. בדלת עמד בחור גבוה ושרירי עם שיער חום ותלתלים, אך מה שהכי משך אותי בו היה העיניים הירוקות שלו. לאחר כמה שניות שבחנתי אותו, שמתי לב שג'מה מתקדמת לכיוונו בריצה. "הארייי" היא צעקה...