#1 Hadi ama !

206 19 2
                                    

Abiniz olsa bile her zaman abinizin sözü geçicek diye bir kural yoktur.

Okulun ilk günü ve biz her zaman ki gibi ilk gün trafiğine takıldık. Abi'm ile beraber okula gidiyorduk. Kendisi lise son ben ise 11. Sınıfım, Abi'm ile okulda fazla konuşmazdık, neymiş efendim 'okulun popüler çocuğu olduğu için eziklerle konuşamazmış.'

Kendisi daha doğru düzgün araba kullanmayı bilmiyor ama okulun popüler çocuğu. Her iki dakika bir 'dikkat et' diyordum. Ve artık patladı.

" ayy yeter sus aslı sus yeter sen böyle dedikçe daha kötü kullanıyorum kı-"

" abi dikkat etttt " sözünü kesip bağırmıştım çünkü öndeki duran arabaya çarpmıştık. Dalga geçmeyin çünkü yolun ortasında duruyordu ve içinde biri vardı. Bu olaylar yaşanırken ben kendimi tanıtayım.

Ben aslı 17 yaşındayım. Aslı güven. Bir Abi'm var. Mert güven. Okulun popüler kızlarından değilim çünkü öyle olmak için genellikle sürtük olmak gerekiyor. Eziğide değilim okuldakiler beni tanıyor ama fazla konuşmuyoruz. Kavgacı biriyim. Derslerim olarak matematik anladığım tek ders nedense. şarkı söylüyorum. En sevdiğim renk mavi ve siyah. Harika bir tarzım var bunu biliyorum. Kendini övme şow. Herneyse okuldan bahsediyim. **** koleji. Okulda 2 tane popüler erkek grubu var. Biri abimlerin grubu diğeri ise Kaya diye bir çocuğun. Kızların ise bir tane orada ise sürtükler var işte.

Abi'm sinirle arabadan inince bende arabadan indim. Çarptığımız arabada ki kişi inmeye başlarken Abi'm bağırmaya başladı. "önüne baksana be ehliyeti kasaptan mı aldın " evet bu çocuk popüler nedense. Arabadan inen kişi ezgiydi. Okulun sürtüğü, popüler kızı ve abim'e yavşıyan kız.

Hadi ama bugün daha kötü olamazdı.

Huhu yeni bir kitap ile karşınızdayım. Umarım beğenmişsinizdir. Yine ilk bölüm kısa oldu ama diğer bölümlerde yeterince ayrıntılı ve uzun yazmaya çalışacağım. Vote yapmayı unutmayın. Yeni kitap ile ilgili düşüncelerinizi yorum yapmayı unutmayın, size cevap vereceğim. Şimdiden hikayemi okuyup, beğenen herkese teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çok cool durdu lan.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin