Hoofdstuk 5

348 15 2
                                    

pov Jelayla

de bel gaat. ik pak mijn tas en loop samen met Jess het kooklokaal uit. zoals normaal zit ik op mijn telefoon te klooien terwijl ik praat met Jess. ik ken haar pas een dag maar het lijkt net alsof we al jaren vriendinnen zijn. terwijl ik mijn pincode intoets bots ik voor de tweede keer vandaag tegen iemand op. 'auw' zeg ik. als ik opsta zie ik een meisje van mijn leeftijd opstaan. ze heeft lichtblond haar en fel blauwe ogen. Jess die het heeft zien gebeuren lacht me keihard uit omdat ik de hele tijd tegen mensen opbots. ze heeft een fel groen tshirt aan met een hond je erop die een zonnebril opheeft een high waist short en groene ballarina's. 'hoi ik ben Jelayla gaat het?' ;hoi ik ben Lisanne, maar noem me lisa. het gaat wel hoor met jou?' 'ja het gaat sorry dat ik tegen je opbotste.' 'geeft niet ik ben ook niet altijd handig, noem me maar lisa in onhandigland' lachte ze met een knipoog bij lisa in onhandigland. ik lachte gezellig mee. 'zullen we gaan lunchen?' vroeg ik toen we uitgelachen waren. ze knikte beide. 'hebben jullie al gehoord dat zwarte pieten worden verboeden in Nederland?' zegt Lisa opeens. Ik voel me boos worden. en achter mijn ogen voel ik het warmer worden. weliepen buiten en het warme weer werd plots donker en stormig. wacht even wat zei die brief nou over groene oogkleur?  GROEN- weer veranderen....... oops. ik begin te lachen om mijn eigen onhandigheid en het weer wordt vanzelf weer super warm en zonnig. ik grinnik. als ik de bel hoor lopen we weer naar het volgende lokaal. wiskunde. daar ben ik super handig in en het is best leuk als je het begrijpt. daarna hebben we beeldende vorming. knutselen. 

heyy mensieesss. kort stukje i know ik update weer na 2 votes en 1 comment byee 

Adopted by One Direction- on HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu