Yıldıza Dokunmayı Yorum Yapmayı Unutmayın
100 OY 100 YORUM SINIRI DOLDURALIM!!
--------------------------
Mektubu yazıp kitabın arasına koydum. Gözlerimi sildim hepsi senin için bebeğim hepsi..Eğer ben olmazsam Sen ben olacaksın babana sahip çıkacaksın ona umut olacaksın.
Tahir silahı Ardanın kafasına dayamış sevdiği kadının intikamın alıyordu" canın yaktın sen onu mahvettin yaraladın ölmeyi hak ediyorsun" deyip tetiği çekti beynine giren kurşun Ardanın nefesin kesmişti.
"Gömün en uzak en yapa yalnız bir yere gömün!" dedi adamlarına
Pencereye başımı dayamış Tahir"i bekliyordum..O pisliğin kanı bulaşmasın eline be Tahir"im yapma bunu bize...konağa girmesiyle derin bir nefes aldım. Yatağa oturdum karnımı okşayarak
"Meyra kızım baba geldi.." odaya girmesiyle ayağa kalktım
"neden uyumadın"
"sen olmadan uyuyamadım neredeydin Tahir ne oldu " dedim ağlayarak
"Ağlama şhh her şey bitti kurtuldun her şey düzelecek artık kızımız sen ben mutlu olacağız"
"n-ne demek b-bu öldürdün mü ?"
"öldürdüm bitti!" ağlayarak sarıldım boynuna
"Katil olma dedim neden Tahir Neden!" saçlarımı okşayıp sardı kolların belime
"huzurumuz için senin için " dedi ağlayarak "hadi uyuyalım ha hadi Nefesim" dedi başımı salladım
--------------
Duru"nun odaya dalmasıyla yerimden sıçradım" Ne oluyor Duru!" dedim
"Ben kaçıyorum bu akşam istemeye gelecekler Amerikaya dönüyorum" dedi gözlerimi ovuşturup ayağa kalktım
"Tahir biliyor mu ?"
"ha-hayır " dedi gözleri dolmuştu yanına gittim
"abimden haber yok mu "
"Ha-hayır olmasında haber çünkü artık bitti!" dedi Duru ve devam etti" Hadi abimin yanına gidelim" dedi başımı sallayıp aşağıya indik
Tahir"in kolundan tutup bahçeye çıkardık" ulan ne oluyor"
"abi ben gidiyorum ama babaannem kesin kredi kartlarımı durduracak para lazım olacak"
"kaçıyorsun yani"dedi Tahir
"evet"
"sen git ben senin hesabına para yatırcam tamam mı ? Kaç uzaklaş"
Sıkıca sarıldı Duru abisine...bende abimle böyle ola bilirdim. Ama çok geç gözlerimi sildim "kendine dikkat et" dedim gülümseyerek
"sizde edin halacığım "dedi elin karnıma koyarak" bir gün gelip o kokunu koklayacağım cennet kokulum" dedi Bize baktı bahçede olan mutfağa girip gizlice bavulu aldı eline. "hoşçakalın" deyip hızla çıktı konaktan.
-------------
"NERDE BU KIZ?! ULAN NERDE BU KIZ?" Emine babaanne'nin her bağrışında yerimde sıçrıyordum.
"Babaanne az yavaş ol! Yengem ve Nefes hamile." Emine babaanne sinirle oturdu sandalyeye.
"Ulan! Nerde bu kız Tahir? Mustafa? Murat? Fatih? Nerde?" Fatih bir adım önce çıktı. "babaanne bilmiyoruz ama gitmiş galiba. Gittiyse'de iyiki gitmiş."
"Ne diyorsun sen?" Dedi Emine babaanne ayağa kalkarken. Derin bir nefes aldım ve onları izlemeye devam ettim.
"Diyorum ki babaanne! Çocuk değil bu kız! Bebek hiç değil! Reşit bu kız istediği yere gider, istediğini yapar." Dudağımı dişledim ve Tahir'in bedenine yasladım kafamı.
"Bana bak Fatih! Düzgün konuş benle!"
"Babaanne sana saygısızlık yapmıyorum şuan. Anlaman gereken bir konu var. Torunlarından birini hele ki o kız ise onu başka hiç görmediği biri ile evlendirmeye kalkıyorsun ya hâni aslında bizi kendinden uzaklaştırmış oluyorsun." Emine babaanne'nin atığı tokat ile ağzımı kapadım.
"Babaanne ne ediyorsun sen?" Dedi Mustafa abim yanına giderken emine babaanne buna izin vermeyip değneği ile Mustafa abinin göğüsüne bastırdı durması için.
.
"Sen sus Mustafa! Bu evdeki herkes haddini bilecek! Herkes bilecek!" Diyerek yukarıya çıkmaya başladı hemen Fatih'in yanına gittik ve sarıldım.Çenesini ve yumruğunu sıkıyordu ve sarılmama karşılık vermiyordu. Kulağına eğildim "Şşş sakin ol tamam sen haklısın ama büyük işte." Dedim.
"N-nefes yenge haklıyım ama buna gerek yoktu." Dedi sessizce daha çok sarıldım ona ardından ayrıldım. "Hadi sen git yat."
"Aynen Fatih'im sen git yat ben az sonra gelirim yanına." Dedi Asiye Abla. Fatih başını sallayıp odasına gitti Tahir'e döndüm.
"Tahir olmayacak böyle."
"Farkındayım güzelim ama kurtarması lazımdı yani kendisini."
"Siz yerini biliyor musunuz?" Dedi Mustafa abim. Başımızı salladık. "Nereye gitti yengem Duru?" Asiye ablaya döndüm.
"Amerikaya geri döndü."
"Ah batsız kuzum benim." Asiye abla otururken bende oturdum belli etmemeye çalışıyordum ama ara ara sancılar girmeye başlamıştı.
Derin bir nefes verdim ve Tahir'e döndüm "B-ben odaya çıkıyorum."
"İyi misin güzelim?" Dedi endişe ile.
"Hıhı dinlenmem lazım." Tahir başını saklarken ben odaya çıktım ve dolaptan krem alıp yatağa oturdum. Ağrım olabilirdi diye doktor vermişti. Karnıma yavaş yavaş sürmeye başladım ama nafile.
10 dakikada bir giren ağrılar 7 dakikaya düşmüştü anı giren sancı ile çığlık attım. "Ahhhh!" Odanın kapısı aniden açıldı.
"N-nefes iyi misin?" Derken ıslaklık hissettim altımda "T-tahir! Ah! Geliyor! Tahir geliyor! Ahhhh!" Asiye abla falan odaya dalmıştı çoktan Tahir hemen yanıma gelip kucağına aldı.
"Dayan nefes'im! Dayan! Benim için Meyra için kendin için dayan nefes'im."
---------------------
Ehehe o zaman ne diyoruz? Final'e Son 1"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sardunya "AĞA SERİSİ-3"
RomanceSardunyalar Bile Soldu..... Mutlu Sonlar Yoktur Benim Masalımda...