Kb. 1 óra múlva mentünk le a nappaliba, ahol a két fiút TV-ztek, egymást átölelve. Ilynekor olyan édesek.
- Hugi! - pattant fel Cal a kabapéról, majd szorosan magához ölelt. - Jobban vagy? - nézett rám aggódva.
- Nyugi, már kutya bajom. Már a sebek is begyógyultak. - mosolyodtam el.
- Ezt jó hallani. - mosolygott Louis is.
- Szuper anyukád van. - néztem Loura kuncogva.
- Igen, tudom. - mosolyodott el büszkén.
- Én is szeretlek Tommo! - hallottam meg egy női hangot a konyhából, majd megjelent a hozzá társuló alak is. Louis csak mosolygott majd az anyukájához menve adott az arcára egy nagy, cuppanós puszit.
- Nancy ő itt Johanna, Louis anyukája. - mutatott be neki Harry.
- Örülök hogy jobban vagy, Nancy, és szólíts csak Jaynek. - mosolygott kedvesen a nő.
- Én is örülök és renden, Jay. - mosolyodtam el én is.
- Ó, Nancy, beszélhetnénk négyszemközt? - intett Calum az ajtó felé.
- Őhm...persze. - néztem rá furán, majd elindultunk a konyhán keresztül, át a nagy üvegajtón a teraszra.
- Mi olyan fontos? - kérdeztem a korlatnak támaszkodva.
- Tegnap este felkeresett apa. Azt mondta hogy a rendőrök hívták őt az eltünésünk miatt, de csak most tudott elérni. Azt mondta ide jön, csak adjam meg neki a címet. Én azt válaszoltam hogy csak akkor adom meg a címet ha te is bele egyezel. - magyarázta. - Mindenképp látni akar, de ha nem akarsz vele találkozni akkor mondhatok neki más találkozási helyet, ahova csak én és max Louis jön. Na?
Folyt. Köv.
YOU ARE READING
A fehér farka ♡Harry Styles♡ ∆Befejezett∆
Fanfiction18+ jelenetek Trágár szavak Durva/véres jelenetek A story saját; felelösséget nem vállalok. Figyelmesztettelek.