Misa werd langzaam wakker door haar wekker, ze draaide op haar rug en pakte haar telefoon van haar nachtkastje en zette de wekker uit. Ze stond langzaam op en kleedde haar eigen om, ze keek op haar telefoon of er vandaag iets speciaals te doen was *weer een normale kut dag* dacht ze en liep naar de badkamer.
ze borstelde daar haar haren en liep toen naar de kamer van haar vader en broer. Ze maakte ze wakker en liep daarna naar beneden. Misa at nooit in de ochtend,omdat ze nooit echt honger had. Ze deed de boeken die ze nodig had in haar tas en keek even op de tijd "ahh, het is al tijd" zei ze en liep de deur uit "VEELPLEZIER OP SCHOOL EN FIETS VOORZICHT" schreeuwde haar vader nog even naar beneden. Misa keek even op en rolde lichtjes haar ogen "JA, JA" mompelde zeterug en stapte haar fiets op en fietste naar de plek waar ze op iemand gingwachten die altijd met haar meefietste.
Op een gegeven moment kwam een meisjeaangefietst en stopte bij Misa "daar ben je Misa" zei het meisje met een kleineglimlach. Misa keek op "je bent laat Sara, zoals altijd" zei ze, Sara hieldhaar schouders op "tja" zei ze en fietste met Misa richting school. Misa hinghaast over haar stuur van vermoeidheid "hoelang nog tot de vakantie?" vroeg ze half mompelend.Sara keek Misa lichtjes vragend aan "we zitten pas 1 week op school dummy" zeize. Misa zuchttezachtjes "jammer genoeg wel, gebeurde er maar gewoon iets in mijnleven. Gewoon een nieuw leuk begin, snap je?" zei ze en keek Sara even aan.Sara lachte zachtjes "je hebt een rare fantasie Misa" zei ze en uiteindelijklachten ze samen.
Bij de fietsenstalling zette ze beide hun fietsen weg enliepen de school in. Algauw kwamen Roos en Yara naar Misa en Sara gelopen"jullie zijn weer laat!" zei Roos met een grappig boos gezicht. Misa keek meteen naarSara "Sara was te laat, het is haar schuld" zei ze simpel. Sara keek meteen op "dasniet eerlijk, jij bent ook zo vaak te laat" zei ze meteen en deed haar armen overelkaar heen. Yara, Roos, Sara en Misa gingen uiteindelijk aan een tafel zittenwaar niemand zat "hey, hebben jullie die roddels gehoord over criminelen dieworden vermoord?" vroeg Yara. Iedereen keek op naar Yara "uhm, nee nog nooitvan gehoord" zei Misa. Alle drie keken ze Misa niet begrijpend aan "hoe dan?Iedereen heeft er toch wel van gehoord?" zei Roos half vragend. Misa hield haar schoudersop. Alle drie keken ze elkaar even aan en toen weer aar Misa "dan gaan we jeeens vertellen waar de roddels over gaan" zei Yara met een kleine grijns. Sarazuchtte "zijn jullie serieus?, ughh zo'n onzin allemaal" zei ze en rolde haarogen. Misa keek even naar Sara "nee, nee, ik wil het weten nu ook" zei zemeteen. Yara ging goed zitten "nouja, er gaat dus rond dat sinds een paar wekengeleden allemaal criminelen worden vermoord. Ze worden vermoord door mensen...ofnouja...het lijken wel kinderen in een soort zwarte pakjes" zei Yara met eenmysterieuze blik. Roos grinnikte "als een soort assasins" zei ze. Misa lachtezachtjes "oké?? Dat is toch niet zo HEEL bijzonder, er zijn wel vakerseriemoordenaars andere criminelen gaan vermoorden toch?" zei ze simpel. Roosen Yara keken elkaar even aan "dit is anders, ze hebben deze...wapens, een soortwapens met een bepaalde kracht" zei Roos. Yara knikte "en er gaat ook rond dater een andere groep is met rode assasin pakjes. Er gaat rond dat dat een soortvijanden zijn en hun hebben ook een soort speciale wapens, oo-" zei Yara maarwerd verstoord door Sara "meiden, de bel is gegaan, we moeten naar de les" zeize. De meiden stonden op en gingen naar de les.
In de klas zat Misa langs Roosen dacht er wat over na *klonk wel cool, ze hebben waarschijnlijk te veelseries en films gekeken* dacht ze. Roos keek naar Misa die diep in gedachtenzat "hey, Misa?" fluisterde ze. Misa keek op naar Roos "hm?" zei ze. Roos keekeven rond of ze niet werden afgeluisterd "ze zeggen ook dat ze nog iemandzoeken" zei ze. Misa keek haar vragend aan "wie zoeken iemand?" vroeg zefluisterend.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ik haat intro's!!! maar het moet om het verhaal te beginnen en te snappen *rold ogen* anyway!!! tis echt een slecht begin, maar ik doe dit gewoon om inspiratie te krijen om verder te gaan met dit boek. ik heb al een heel stuk geschreven maar wil hem natuurlijk af maken dusja...een ster waardig?...waarschijnlijk niet.
maargoed, hope you enjoyed the first chapter
xxlisa
JE LEEST
Leafa en Gami
Actiondit een verhaal over een 'heel' normaal meisje 'Misa'. ze is haar leven een beetje zat omdat elke dag alles bijna hetzelfde was en gebeurde. op een gegeven moment gaan er roddels rond over bepaalde...assassins? Misa denkt er niet veel van tot ze wo...