Cześć tatusiu,
Od ostatniego listu minęły 2 miesiące. Wszystkim już jest lepiej, ale dalej się smucą kiedy słyszą twoje imię.
A wiesz, że poszłam już do szkoły? Razem z mamusią kupiłyśmy super hiper fajny żółty plecak w białe kropki, żółty piórnik z niedźwiadkiem i dużo kolorowych kredek.
Kiedy już byłam w szkole poznałam dużo koleżanek! Znam już dwie blondynki bliźniaczki Ann i Lucy, jednego chłopca czarnowłosego Igora z którym siedzę w ławce i razem we czwórkę spędzamy wszystkie przerwy. Bardzo mi się tam podoba, ale pani Sarah (nasza nauczycielka) chyba nie do końca wierzy w nasze umiejętności, bo dopiero uczy nas czytać. Nawet nie przeszliśmy jeszcze do pisania literek! A widzisz, ja pisze do ciebie cały list sama! No może czasem Happy mi pomoże, ale tak to całkiem sama.
I w ogóle to chyba nie wiesz, że mama wcale nie wymyśliła słowa „pieprzyć". I to słowo jest bardzo brzydkie i nie powinnismy tak mówić. Mam nadzieję, że nie używasz go przy innych, bo mogliby się obrazić!
Tęsknie za tobą, ale wiem, że mnie kochasz, bo ja kocham cie 3 tysiące razy, a to bardzo dużo. Więc musisz mnie kochać podobnie, bo przecież też mnie bardzo kochasz.
Ale powiem jeszcze raz kocham cię 3 tysiące razy.Morgana❤️
CZYTASZ
Letters For Daddy// Morgan Stark
FanfictionOparte na filmie Avengers: Endgame. UWAGA! Spoilery!