11.Bölüm

158 16 0
                                    

Çalan zil ile kafamı masadan kaldırıp kantine inmeye karar verdim.Göz önünde olmalıydım.

Sınıftan çıkıp bir adım attığımda Arya'yı görmemle otomatik olarak göz devirdim.

Sırıtarak ona doğru ilerleyip tam önünde durdum ve sürtük maskemi takındım.

"Aaa,yeni gelen kızımız okula çabuk alışmış?"

İmalı bir sırıtıştan sonra konuşmaya başladı.

"Ah,bebeğim ne oldu?Yoksa müzik kariyerindeki gibi okuldaki popülerliğinde mi elinden alırım?"

Bizi izleyen topluluktan şaşkınlık nidaları gelirken bilerek sesimi yükselterek konuştum.

"Heee,sen şeyden bahsediyorsun.Hile yaparak benim önüme geçmeye çalıştın sahne yarışmalarında ama sonra ne oldu?Sesin,şarkıların benimkisi kadar beğenilmedi ve kısa süreliğine oturduğun tahtımdan çok sürmeden geri kalktın ne yazık?!"

Topluluğa kısaca göz gezdirdikten sonra sırıtmam genişledi ve ona fırsat vermeden konuşmaya devam ettim.

"Hişşt gençler,dikkat edin bu popüler olmaya çalışan kız var ya okulda tanınıp sevilmek için her şeyi yapar."

Arya'yı arkamda sinirden kıpkırmızı olmuş bir şekilde bırakarak sınıfa girdim zaten zilde çalmıştı.

Sırama doğru ilerlerken kahve alamadığım için bir an derse girmeyerek,kantine gitmeye karar vermiştim ki sıramın altında gördüğüm şey gülümsememe sebep oldu....

Gecede ki güneş/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin