"Shoi chon-hee"
Diyerek bana bir kağıt uzattı. Gözlerim kâğıtta gezinirken gördüğüm yazı ile duraksadım.
"Ölüm tarihi: 13.09.2018"
"Ölüm nedeni: Beyin kanaması"
O anda kâğıdı hemşireye uzattım ve ölümle ilgili yeri işaret ederek kıkırdadım.
Annem öldüğünde de gülmüştüm, garipti...
"Noona ne oldu?"
Kâğıdı ona uzattım.
"Chon-hee öldü..."
****
"Tamam kook artık ağlama.Chon-hee böyle yaptığını görseydi çok kızardı..."
"N-noona fakat o-o *hıck*o-"
Elimi ensesine atarak hızla çektim ve başını omzuma yasladım.
"Tamam,tamam..Fakat ağlaman onu geri getirmeyecek...Sadece Chon-hee sana darılacak öyle degil mi?"
Diyerek solumdaki jimin'e döndüm.
"O haklı jungkook."
Dedi elini jungkook'un sırtına koyup sıvazlayarak.
Hepimiz siyahlara bürünmüşken ben ve jungkook beyaza bürünmüştük.Ben ona zorla beyaz giydirmiştim.Çünkü chon-hee'nin vasiyetleri arasındaydı...
"Hadi gidelim gençler program yoğun"
Menajere ters bir bakış atarak jungkook'a döndüm.
" Ben demezmiydim siyahın içindeki beyaz ol diye?Eğer şimdi beyaz ışık saçmazsan siyah seni ele geçirecek"
"Haklısın noona"
Şu iki kelimeyi bile söylerken sesi titriyordu.
"Jeon Jungkook hemen kendine gel!"
Biraz yüksek sesle konuşarak kendine gelmesini umdum.
"Ne?"
"Beni duydun şimdi işlerimiz var.Yani Kendine GEL!"
"Bu ka-dar umursamaz o-olduğuna ina-namıyorum"
"KENDINE GEL JUNGKOOK!"
"KALP-SİZ BİR AP-TALA GÜVEN-DİĞİME İNANAMIYORUM!"
Sesimi çıkaramadım.Eğer ben Bir aptallık yapıp kalpsiz olmazsam, herkes kalbinden olacak...
"Kimseyi düşünmeyen kalpsiz aptal kızın tekisin!BENCİL BİR FAH*ŞESİN!"
O da bağırmıştı.Bana sesini yükseltirken sabrımı azaltıyordu.
Suga:"Jungkook ileri gidiyorsun"
Jungkook:"Neden ? Gerçekler canını mı yaktı hyung?"
Suga:sAna ileri gidi-"
Elimi havaya kaldırarak yoongi'yi susturdum.
"HAKLISIN. İNSANLARIN İYİLİĞİ İÇİN KENDİNİ FEDA EDEN APTAL KALPSİZ S*RTÜK BİR KIZIM!"
"AYNEN ÖYLE!"Şak...yanağıma inen tokadın sesiydi.
"Sus jeon jungkook"Gözlerim dolmuşken bu kasvetli yerden çıkarak dış kapıya çıktım.
"Mim Kimbom?. Başınız sağolsun chon-hee hakkında size bir bilgi vermeliyim."(polis)
"Buyrun benim?"
"Chon-hee olayı kazara değil, kasten olma bir olaydır. Işıklandırmalar chon-hee'nin üstüne bilerek ittirilmiştir."
"N-nasıl yani?O kimseyle düşman değildi kim yapar böyle bir şeyi?"
"Bilemiyoruz...İyi günler"
Başımı eğerek selam verdim ve uzaklaştım.Her geçen saniye kafamdaki soru işaretleri artıyordu.
"İyi misin bomi-ah?"
"İyi değilim yoongi-ya"
Sırtımı sıvazlayarak destek olamaya çalıştı.
"İki dakikaya geliyorum prenses"
Yavaşça yere çömeldim. Chon-hee iyi biriydi. En önemlisi biz bir aileydik o istemese bile her şeyi bilirdik. Bacaklarımı kendime çekerek bedenime ağır gelmeye başlayan kafamı yasladım ve fark ettirmeden ağlamaya başladım.
*20 dakika sonra*
Ağlamaktan gözlerim yanıyordu.Hıçkırıklarımı tutmaktan ses tellerim yanıyordu.
"N-noona?"
Duyduğum pişmanlık içeren sesle karşın katı sesimle cevap verdim.
"Senin ,benim gibi bir noonan yok jeon jungkook"
"Ben üzgünüm noona, kendimde değildim bir şeyler saçmaladım."
"İnsanlar kendinde değilken doğru şeyleri söylerler içlerindekini dökerler jeon jungkook"
"Noona bana jeon jungkook deme lütfen kendimde değildim."
"Jeon Jungkook... Sadece bir kimlikten ibaret değil mi?"
"N-noona-"
" Karşımda koskoca jeon jungkook benim gibi bir aptaldan özürdiliyor.Oysaki sadece tek bir cümle ve bir hareket onu bu hale sürükledi."
"N-noona bana eskisi gibi davra-"
"Benim için gukgukjungkook öldü."
"H-Hayır noona ben hala b-buradayım"
"Benim bildiğim jungkook küçük olmasına rağmen olgundu.Bir kelebeğin kanatları incinecek diye onu mahsur kaldığı yerden titizlikle kurtaran kişiydi."
"N-noona yapma bana böyle *hıck*"
"Ben seni kardeşlikten reddetsem bile bu senin benim kurabiyam olduğun gerçeğini değiştirmeyecek"
Burukça gülümseyerek kollarımı açtım.Hızla sarılarak sessizce ağladı. Hıçkırmamak için kendini tutuyordu.
"Durma kookie, hıçkırarak ağla...
En azından benim kalbim kırılarak seninki onarıldı...""Teşekkürler *hıck* Ben böyle yaşayamazdım.Kalbimdeki *hıck* yarayı kapattın *hıck* noona kalbine attığım tokada merhem sürdün noona ~"
"En azından birimizin yaraları kapanıyor jungkook.Fakat yaraların izleri her daim kalır.Aynı kalbimdeki merhemli yer gibi..."
.
.
.
Bölüm Sonu:
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Epilouge | Min Yoongi / /Tamamlandı ✔
Fanfiction(Kısa bir süre için düzenleniyor) (Özel bölümler başka biri tarafından yazılmıştır) Gün & Tarih : Bilinmiyor Gözyaşlarımdan çok ağlamıştım ben. Senin için gülmüştüm ben, Sadece senin için yaşamıştım ben. . . Fakat artık eski kimbom yoktu. Çok old...