Çıkmaz sokaklardan birinden yükselen acı çığlığın ardından,yere soğuk bir ceset daha düştü . Ve yüzünde belirgin bir ciddiyetle,ufak ıslıklarla,hızlı adımlarla,oradan uzaklaşan karanlık bir gölge göründü...
-Polis memuru Bayan Kate? (Terleri alnından silmeye çalışan tombulca bir beden tarafından sorulan ve endişeyle kaplanan bir soruydu bu.)
-Buyurun,benim.Nasıl yardımcı olabilirim?-Derhal olayın bildirilmesini istemiştim,Bay Karanlık uslanmayacağa benziyor.Bunun acilen durdurulması gerekiyordu.(Gözlerini kadın memurda gezdirerek) Tabii çalışan olamazsa,olayın çözülmemesi çok olağan,değil mi bayan?
-(Memur Kate,sinirli gözlerle tıknaz kadını süzdükten sonra)Çalışma süremizi sizin belirleyeceğini bilmiyorduk.Gerçi bilsek bile,sizin gibi bir insanı dinleyeceğimizi düşünmek biraz saçma,değil mi?
Öfkeyle tutuşan kadın fazla uzatmak istememiş olmalıydı-ki,konuşmayı bitirme adımlarına geçti.Zaten bir gölge etrafta volta atıyordu.Her an,işkence gibi gelmeye başlamıştı,vatandaşlar için.Dolayısıyla konuya başlamak en doğrusu olacaktı.
-Yeterli bu kadar konuşma.Ben ünlü dedektiflerden Rose Blackhope,tanıştığıma memnun oldum.
-Adınızı anımsıyorum,galiba Bay Karanlığın daha önce işlediği cinayetlerin üzerinde çalışmalarınız vardı,neyse, merhabalar ben de memur Kate Lightly.
-Artık cinayet hakkında konuşabiliriz,sanırsam.-Tabii,buyurun,oturun lütfen.-Bakın,Bay Karanlık daha fazla bela olmaya başladı. Bizim,onu durdurmamız gerekiyor.
-Bizim derken?(Kate hafifçe sırıttı ve)Bu bir teklif mi? Eğer kendi adınızı duyurmak için bu işlere girip,daha sonra kaytarmayı düşünüyorsanız,bu katiyen kabul edi-
Kate'in sözü aniden Rose tarafından kesildi.
-Hayır,hayır.Siz beni ne sanıyorsunuz? Evet bir teklifim var ancak kendi reklamımı yapmak için kesinlikle kullanmayacağım.Bakın...Bakın yalnızca bu katilin yakalanmasını istiyorum.Lütfen,birlikte çalışırsak daha iyi bir gelecek oluşturabiliriz.
-Pekala,çok kararlı gözüküyorsunuz bayan Rose.Bu durumda sizinle çalışmaktan onur duyarım.
-Bende,bayan Kate , bende...
Anlaşılan macera şimdi başlıyordu,bir gölge ve iki savaşçı.Eğlenceli olacağa benziyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Brutal Shadow- (was End)
RomanceÇıkmaz sokaklardan birinden yükselen acı çığlığın ardından, yere soğuk bir ceset daha düştü . Ve yüzünde belirgin bir ciddiyetle, ufak ıslıklarla ,hızlı adımlarla , oradan uzaklaşan karanlık bir gölge göründü... Bu polisiye ve aşk romanına dayanabi...