~Μια ελαφριά ζαλη~

37 5 2
                                    

Με αυτό το ηλεκτρικό κύμα δύναμης, δεν νιώθω η ανόητη Κασσι. Νιώθω σαν τα μάτια μου να ορθανοιξαν και να αντικρίζουν έντρομα την αλήθεια. Νιώθω στα κόκαλα μου όξινα την προδοσία και μια ζεστή, καθησυχαστική αίσθηση διαπερνά αργά το σώμα μου.

"Γιατι;" την ρωτάω και σαστιζω με την επιβλητικοτητα της φωνής μου.

"Αυτό ήμουν για εσενα; Μια αποτυχια;
Ένα βάρος που σε εμποδιζε να προχωρήσεις;"

"Κασσι εγώ..."

"Μετά από όσες φορές σε βοήθησα και όσες φορές σου συμπαραστάθηκα αυτό ήταν το ευχαριστώ σου;"

"Περίμενε άκουσέ με..."

"Μετά από όλα αυτά τα κεφάλαια με εσένα και έμενα να αντιμετωπίζουμε τα εμπόδια που μας βάζει η μοίρα, ετσι ήθελες να τελειώσει η ιστορία μας;!"

Η αίσθηση είναι υπέροχη. Είναι μαγική. Το ζεστό κύμα ενέργειας φωτίζει κάθε σημείο αυτής της ιστορίας και τα χρωματίζει με πρωτόγνωρα χρώματα, που ποτέ δεν μπόρεσα να βρω στα σκίτσα και στις ζωγραφιές μου. Το μυαλό μου έχει θολώσει. Η καρδιά μου εχει κάθε έλεγχο του σώματος μου.

"Κασσι άκουσέ με!" φωνάζει απότομα αλλά εγώ αγνοώ τον επιτακτικό τόνο της φωνής της.

"Δεν μπορώ να πιστέψω ότι με έβλεπες ως επιβάρυνση! Πώς μπόρεσες..."

"Ποτέ!"

Μου πιάνει απότομα το χερι αναγκάζοντας με να γυρισω και να την κοιταξω. Η μελλι απόχρωση των ματιών της μου θυμίζει τόσο όμορφες εποχές. Με την αδρεναλίνη να κυλάει ακόμα γρήγορα στις φλέβες μου περιμένω την απάντηση της, την αιτιολόγηση της προδοσίας της.

"Ποτέ..." λεει ήρεμα, νοσταλγικά

"Κασσι..." δείχνει στα πρόθυρα της απελπισίας "Ποτέ δεν σε είδα ως επιβαρυνση".

"Η Αγάπη έχει άλλη άποψη Δάφνη. Ποιον πρέπει εγώ να πιστέψω; Δεν αντέχω πια την καταπίεση. Κατάλαβε με. Βαρέθηκα να είμαι ένα σιωπηλό πλάσμα γεμάτο λέξεις και σκέψεις που αρνείται να μοιραστεί. Βαρέθηκα να τους αφήνω να με κάνουν ότι θελουνε".

"Κασσι...η Αγάπη ήρθε να με βρει μια μέρα, μετά το μάθημα. Μου είπε πως με μισεις".

Το τοπίο ξαναθολωνει. Η αδρεναλίνη σταματάει την εξουθενωτικά ζεστή πορεία της.

"Τι...;"

"Η Αγάπη μου είπε πως δεν με θέλεις πια κοντά σου. Μου είπε πως θέλεις να μείνεις μόνη και ότι με μισείς. Την ρώτησα γιατί." τα μάτια της έχουν καρφωθεί στα δικά μου "Είπε πως δεν της είπες τον λογο, απλά να μεταφέρει το μήνυμα".

Cassandra Место, где живут истории. Откройте их для себя