Studiomoontv zamilovaní

38 1 0
                                    

Ahoj lidi tohle je druhý díl se Studiomoontv zamilovaní aby jste věděli o čem tohle je tak se mrkněte na první díl já to nebudu dál okecávat a jdeme na to! ❤💞

Poklepal mě na záda. Otočila jsem se..... „Tohle ti spadlo myslím že to je d-důležité nie?😶😳❤" „J-jo to je moje d-d-díky❤😲" Byl to Sam! Neudržela jsem to.... Rozbrečela jsem se😭❤. Sam se na mě strašně obáváně podíval najednou celý studiomoontv se rozběhlo za mnou. Kája věděla že jsem se rozbrečela s toho že jsem byla neskutečně ráda. Všichni se ke mě nahrnuli a ptali se mě co mi je. „J-j-j-já jsem t-t-tak r-ráda ž..... "A rozbrečela jsem ještě víc 😭. Sam mě odvedl do klidu a obáváně se sklenelěnýma očima na mě kouknul a zeptal se mě: „copak ti je Terýsku? Stýská se ti nebo ti někdo umřel co se stalo?! 😟" Přišlo mi to jako by o mě měl strašnou starost ale najednou jsem si uvědomila jak ví že se jmenuju Terka?! „J-jak v-víš ž-e se jmenuju Terka?" „No to víš to Kája" Koukla jsem se tam a vidím něco divného Mattem s Kájou..... Se líbají 😲😱😊. OMG Kája s YTberem. Sam se taky otočil a potom smutně kouknul na mě.... A je to tam😱 dal mi pusu! Kája si toho hned všimla rychle ti vyfotila a všem to poslala hnedka jsem cukla rozbrečela jsem se asi nejvíc ale smála jsem se u toho spadla jsem na zem a všimla jsem si že Kája to všem poslala. Ráďa s Domčou si toho všimli běželi hned za mnou a od strčili Sama 😰 chtělo se mi brečet ale už popravdě (ne s radosti ale se smutku) kluci se prali Kája s Matyášem hnedka zareagovaly běželi za mnou kluci je nepustili Sam se zvedl a běžel za mnou a málem se chtěl rozbrečet. Dominik ho odhodil a i Radka přišel za mnou a nabídl mi ruku a bych se zvedla ale já: „JSTE DEMENTI!!? CO JAKO DĚLÁTE!!? " Radek se postavil koukli se na sebe a smutně dolů. Odešla jsem vzala jsem Sama za ruku a spadla jsem na zem a rozbrečela jsem se (né kvůli tomu že jsem spadla ale co udělali) kluci na sebe koukali. Byla jsem tak naštvaná 😤. Dominik šel za mnou Sam se bránil aby ke mě nešel. „Nech ho😭" Dominik za mnou šel sedl si ke mě a povídal: „víš Tery, mě se líbíš já vím seš s Moonem ale mi se ti moc omlouváme... Byly jsme zbrklý moc se ti omlouváme 😭😖" A na místě se rozbrečel. Koukla jsem na něj a utřela slzy. „Jj v poho Domčo mužem být nejlepší kamarádi i ty Ráďo odpouštím vám " Dominik na mě obrátil hlavu taky si utřel slzy a zasmál se a obejmul mě 😍.

Nakonec byli všichni pohromadě Terka bydlela se Samem a Kája byla s Mattym bydleli jsme vedle sebe a kluci dojížděli

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 27, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Studiomoontv zamilováníKde žijí příběhy. Začni objevovat