Kezdetek

37 2 0
                                    

A nevem Ella. 15 éves vagyok most kezdem a gimnáziumot. Ugyanabban az iskolában ahová eddig is jártam, de nem a régi osztályommal és ez megrémít. Nem szeretem az új dolgokat a változást. De meg kell ezt szoknom. És meg is fogom. Most van reggel 7 óra már készen vagyok az indulásra. Az ünneplő raktam a hajam kivasalva minden tökéletes mégis. Nem vagyok boldog. Senkit sem ismerek vagy akit mégis azt is csak félig. Mit szólnak majd hozzám? Mit mondanak majd? Nem ismerem őket... Ők ismerik egymást voltak Gólyatáborba. Én nem nekem edzenem kellet. Egy fiút ismerek csak a neve Alexander. Nagyon őszinte és nagyon rendes fiúnak ismertem meg 2 hónapja beszélgetünk ő nem szereti az osztályunkat szerinte mindenki nagyon felszínes. De engem mégis megtűr maga mellett. Kedves nem igaz? Ma látom elősször és be kell vallanom izgulok mi lesz ha csalódik bennem. Ebből a gondolatmenetből a kutyám Kraken szedett ki. Aki farok csóválva  jött oda hozzám bíztatva engem, hogy nem lesz semmi baj. És bárcsak így is lenne. Elindultam tehát ünneplőben az iskola felé max 5 perc az út gyalog a suliig nem hosszú. De mégis annak tűnt nem volt még 7:30 hogy beengedjenek én csak vártam hátha látom Alexandert, de nem nem láttam de megláttam mást akit ismertem Martint évfolyamtársam vele is rengeteget beszéltem de többet mint Alexanderrel. Megöletem és elkezdünk beszélni majd bementünk a suliba. Vége lett az ünnepségnek. És akkor  megláttam őt. A szőke haja és a barna szemei engem figyeltek kérdezgette a nevem de sajnos nem kapott választ amikor észrevette hogy figyelem egy mosolyt eresztett felém. És itt még nem volt vége a napnak, de ezzel a mosollyal kezdődött el minden.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I wanna Be Yours~Tiéd akarok lenniWhere stories live. Discover now