"N-noona yapma bana böyle *hıck*"
"Ben seni kardeşlikten reddetsem bile bu senin benim kurabiyam olduğun gerçeğini değiştirmeyecek"
Burukça gülümseyerek kollarımı açtım.Hızla sarılarak sessizce ağladı. Hıçkırmamak için kendini tutuyordu.
"Durma kookie, hıçkırarak ağla...
En azından benim kalbim kırılarak seninki onarıldı...""Teşekkürler *hıck* Ben böyle yaşayamazdım.Kalbimdeki *hıck* yarayı kapattın *hıck* noona kalbine attığım tokada merhem sürdün noona ~"
En azından birimizin yaraları kapanıyor jungkook.Fakat yaraların izleri her daim kalır.Aynı kalbimdeki merhemli yer gibi..."
****
*4 ay sonra.Saat 02.45*
"Sıçtım ağzına velet! Bu sefer seni jin oppa bile elimden kurtaramaz."
"Subekyang noona! Jin Hyung!"
"Boşuna yardım dilenme! Hepsi stüdyoda kalıyorlar."
"Suga hyung! Şu sevgilini başımdan al!"
"Buraya gel!"
Bizim evin içinde turlarken bir yandan jungkook'u yakalamaya çalışıyordum.
Biranda önüme tae'nin çıkmasıyla aniden duraksadım.
"Kimbom sakin ol, elini kana bulama"
Jungkook:"İşte benim tae-hyungum!"
Tae sırıtarak bana döndü.
"Zaten ben elimi kana buladım, yani ben devam ettiririm sen dinlen"
Elimle "like" işareti yaparak sırıttım.
Elimi kana buladım derken I need U mv sindeki sahneyi kast ediyordu.Jungkook'un arkasından koşan tae ile kendimi yere atarak biraz uzandım.Çok yorgundum ve yatağıma gitmeye üşeniyordum.Yavaşça kapanan gözlerim ile kendimi uykuya teslim ettim.
***
Jin:"Aman tanrım bu kıza yine n'oldu?!"
Soo-young"Kimbom, kimbom iyi misin?!"
Yavaşça gözlerimi açarak oturur pozisyona geldim.
Kimbom:"HANGİ SPASTİK ÖZÜRLÜ BENİM DEĞERLİ UYKUMU BÖLDÜ?!!"
Çe-wa:"Tamam bu bizim kimbom sorun yok"
Subekyang"olum bişey oldu diye ödüm koptu lan"
Yoongi:"Tanrım! Kimbom tam anlamıyla ödüm b*kuma karıştı!!!İyi misin ? Tanrım delireceğim!"
Kimbom:"sakin olun sadece yatak çok uzaktaydı.Ben de burada uyudum işte"
Pat!
Soo-young'un kafama vurmasıyla ellerimi anında kafama götürüp ovmaya başladım.Bir yandan kötü kötü bakarken devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Epilouge | Min Yoongi / /Tamamlandı ✔
Fanfic(Kısa bir süre için düzenleniyor) (Özel bölümler başka biri tarafından yazılmıştır) Gün & Tarih : Bilinmiyor Gözyaşlarımdan çok ağlamıştım ben. Senin için gülmüştüm ben, Sadece senin için yaşamıştım ben. . . Fakat artık eski kimbom yoktu. Çok old...