Eu il i-au in brațe,iar apoi il i-au de mână și il duc in bucatarie...
Eu:Bun,hai sa mâncăm! Ce vrei de mâncare?
Cr:Păi ce ai?
Eu:Nu stiu! Spun zâmbind.
Cr:Off ce ma fac cu tine măi babe...
Eu:Iti fac o omletă!
Cr:Chiar vreau sa gust din mâncarea făcută de tine!
Eu:Binee...
Ma apuc sa fac omleta si a durat in jur de 20 de minute. Si primul gusta Cristi.
Cr:E foarte bunaaaa! Spune si ma sărută ,iar apoi ma i-a in brate!
Eu:Te iubesc muuult!
Cr:Si eu babe!
Eu:Bun,tu mananci,iar eu ma duc sa imi fac ghiozdanul,bine?
Cr:Bine babe,te astept!
Imi fac ghiozdanul si mergem impreuna la scoala.
Intrăm în clasa si dam de Roxana.
Ro:Buna Diana putem vorbii?
Cr:Nu,nu puteti!
Ro:Te-am băgat pe tine in seama? Diana?
Eu:Ammm...mbineee
Cr:Ce? Diana?
Eu:E ok...cred!Spun in șoaptă
Roxana ma trage tare de mână și ma strânge în același timp,iar eu deja regret ca am zis da...
Ro:Uite asculta fetita,te desparți de Cristi nu vei suferi nu te desparți ii voi arata niste poze foarte bine editate cum il înșeli pe Cristi.
Eu:Dar eu nu am facut asta!
Ro:Stiu din asta am editat pozele!
Eu:De ce te tot bagi in relatia mea cu Cristi?!
Ro:Pentru ca Cristi e al meu!
Eu:Ce cur*a!Spun si plec
Întru in clasa trantind usa.Erau puțini copii in clasa.Cristi ma vede si ma intreaba ce am.
Eu:Mie rau si ma duc acasa!
Cr:Vin cu tine!
Eu:Nu,vei avea absente!
Cr:Undeva ma doare de absente in momentul asta tie ti-e rau si mai ai ceva dar nu vrei sa imi spui!
Eu:Ba nu...
Cr:Ba da babe! Spune si isi i-a ghiozdanul dar mi-a i-a si pe al meu.
Iesim din scoala si Cristi ma intreaba.
Cr:Ce ai vorbit cu Roxana?
Eu:Pot sa iti spun cand ajungem acasă?
Cr:Bine babe!Spune si imi da un sărut scurt pe buze.
Dar la un moment dat ma suna mama:
#convorbire telefonică#
Ma: Diana vezi ca ma duc sa o i-au pe bunica da din Bulgaria cu masina ca sa mergem la o imormantare a unei rude foarte îndepărtate.
Eu: Păi eu de ce nu ar trebui să vin?
Ma:Pentru ca nu prea ai nicio legătură cu acea rudă di mna..Mai stai cu Cristi...dacă vrei poate sa doarmă la tine ca noi vom lipsi vreo săptămână sau două ai bani,mâncare in frigider sa stii!
Eu:Bine mama,mersi!
Ma:Pa scumpo te pup!
Eu:Si eu pasa
#convorbire telefonică încheiată#
Cr:Ce s-a întâmplat?
Eu:Mama a plecat la o înmormântare a unei rude foarte indepartate si vor sta vreo săptămână, doua! Si...dacă poți dormi la mine..?
Cr:Normal ca dorm babe la tine!Ajungem acasă la Cristi sa isi i-a pijamalele si mergem acasă la mine.
Cr:Bun acum ca am ajuns la tine imi poti spune de ce erai supărată si tristă cand ai terminat de vorbit cu aia?
Eu încep să plâng.
Eu:Uite poate vei zice ca mint si o vei crede pe Roxana, dar iti voi zice ca sa nu tin minciuni sau secrete fata de tine.
Cr:Nu am cum sa o cred pe acea fata,te rog spune-mi babe!
Eu:Deci,Roxana a editat o poza sau mai multe cu mine si cu un tip pe care nu il cunosc sarutandu-ne...si a zis ca daca ma despart de tine nu iti va arata dar Daca n-o fac sar putea sa sufăr...Spun printre plasate.
Cr:Of babe! Spune si ma i-a in brate.
Eu:De ce n-o crezi ti deja trebuia sa te desparți de mine si sa pleci,sa ma lasi cu ochii in soare,sa ma faci sa sufar,sa iti bati joc de mine.
Cr:Stop!Gata ,eu te cred pe tine ca tu esti iubita mea si am vazut de ce esti in stare si de ce nu esti,si in plus o cunosc bine pe Roxana.
Eu:Păi si ce facem?
Cr:Adică?
Eu:Ma despart de tine sau nu? Ca eu nu vreau.
Cr:Nu babe,nu te desparti.Imi va arata pozele voi vedea ce edit bun a facut si apoi o voi face de ras in toata scoala.
Eu:Cristi,te iubesc!Spun si il i-au in brate strâns.
Cr:Si eu babe!Nu mai plânge că eu tot pe tine te cred orice ar fii!
Eu:Mersi!Spun si il sărut.
Dar el ma i-a pe sus si ma duce in camera mea,si ma aruncă în pat,se urca pe mine si..Hei acesta a fost și cu acest capitol și sper să vă placă și să Votați și da... ne vedem în capitolul urmator pup pa.