elif 15 yaşında zayıf zarif ince güzel
bi kızdı annesi elif in kapanma yaşının geldiğini ve artık kapanmasını istedi aslında elif başından beri kapanma ya hevesliydi ama elif in önünde bi engel vardı elifin okulu dönemin en havalı Koleji ydi ve bütün is adamları çocuklarını bu Kolej e verirdi elifin en yakın arkadaşları nin tesettür den yakından uzaktan ilgisi yoktu onları dışlıyorlardi aradan 2 hafta kadar süre geçti her gün okula giderken elif yolda kapalı kızları görürsün yüzlerinde ki gülümseme yi nuru pırıltıyı görür du ve heveslenirdi okuluna gider gitmez değişirdi ve baambaska bir elif oluverirdi o gün önemli bir gün olmasi lazim ki arkadaşları okulda elif e bi parti vericeklerini söylediler elif çok sevindi bu duruma o gün annesiyle alışverişe gittiler elif sürekli kısa elbiselere bakarken annesi topuktan elbiseler seçmeye dikkat ediyordu annesi durup elif e öylece baktı denedigi kısacık pudra pembesi elbisesi içinde güzeldi ama annesi onun günahıni düşünüyordu bacakları dizlerine kadar açık sırtında dekolteden başka bişey olmayan ve sıfır kollu bi elbise.. elif alınması için ağladı annesi onu ağlayarak görünce aklına eşinin vefatı geldi o günde Ağlamıştı elif ve o günden sonrada düzelmemisti zaten kendini başka şeylere yöneltti. Partiye daha 1 ay vardı ama elif in her istediği alınmıştı. annesi kapanma nin ne demek olduğunu anlaması için onu yakınlarda bi kuran kursuna götürdü hoca ona orda nasılsın elifcim masallah pek de güzelsin dediğinde elif eliyle şortunun paçalarini aşağı doğru çeker gibi yapıyordu. o sıra konuya giriş yaptılar hoca tek ve ilk sorusu karşısında elif öylece kaldı.. ne diyebilirdiki ne söylemeye hakkı vardı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dalma dünya alemine ondan gayrı hayat var.(Askıda)
RandomArkadaslar ilkkez okunmasi niyetiyle bir yere yaziyorum unarim begenirsiniz yorumlarinizi beklerim.. tesettür benim gururum onurum tesettur kadınin kiyafeti Rabbimin haram kılmadigi giysi..