12.fejezet: Régi ismerősök

1.8K 120 1
                                    

Reggel Jeff mellkasán ébredtem. Megpróbáltam úgy kimászni az ágyból úgy, hogy Jeffet ne ébresszem fel. Sikerült. Bementem a szobámba, átöltöztem, majd lementem a konyhába valami kajáért. Miközben kerestem a reggelit, bekapcsoltam egy kis zenét.

-,,Don't you know i'm in love with a killer! It's driving me wild. Masochistic thriller! Your my burning desire.."

Miközben ment a zene, persze halkan, én énekeltem a szöveget.

-,,I'm madly in love with a killer!"

Végül sikerült a szekrényben találnom egy zacskót, amiben péksütemények vannak. Kivettem egyet, majd a zacskót visszatettem a szekrénybe. Írtam egy üzenetet Jeffnek hogy elmentem sétálni. Majd elhagytam az épületet. Éppen sétáltam az egyik utcában, amikor egy ismerős alakot láttam. Velem szemben jött. Amikor már csak pár méter távolság volt köztünk, megszólított.

-Szia (neved)!

-Szia!

-Miért nem jöttél suliba?-bakker. Nem mondhatom azt hogy a sorozatgyilkos elrabolt...

-Háát..-próbáltam valamit gyorsan kitalálni, de ekkor megláttam Jeffet a járda másik felén, kapucnival a fején.- Sajnos megfáztam, mert voltam én olyan okos, hogy nekem este jéghideg vízbe fürödtem.-vágtam, közben a tarkómat vakartam.

-Vagy talán azért mert megint rád jött a vagdosási kedv?-kérdezte, én pedig értetlenkedve néztem rá.

-Mi?! Dehogy!

-Akkor mi az a vágás a nyakadon?

-..A nyakamon..? -odatettem a kezem, és éreztem hogy ott van egy karcolás, ami nem igazán gyógyult be.

-Jeff...-motyogtam úgy hogy ne hallja meg.-Az csak véletlen volt!

-Remélem is!

-Nekem most mennem kell szia!-mondtam, majd elkezdtem sétálni az ellenkező irányba. Mikor elhagytam az utcát, és elkezdtem futni az erdő fele. Mikor beléptem, egyből felmentem a szobába. Leültem az ágyra, és csak néztem magam elé. Pár perc múlva hallottam hogy a bejárati csukódik, majd a léptek Jeff szobájába vezetnek.

Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon