Dar el ma i-a pe sus si ma duce in camera mea,si ma aruncă în pat,se urca pe mine si..incepe sa ma gadile.
Eu:opreste-te nu mai pot!
Cristi incepe sa ma sărute lung si pasional.
Cr:Diana te iubesc!
Eu:Si eu mult!Spun si il sărut,iar apoi il i-au in brate.
Cr:Ce vrei sa facem?
Eu:Nu stiu!
Cr:Auzi...dar Deni cu Vlad mai sunt impreuna?
Eu:Nu...s-au despărțit cand au plecat.si acum s-a mutat în București și din câte știu acum e cu Gami.
Cr:Acolo!Gami a început să ne fure iubitele.
Eu:Nu chiar toate!
Cr:Păi eu nu te las sa te duci la slabanogul ala babe,daca esti cu el in oras si vin niste băieți ala n-are ce sa faca oricât de mult te-ar proteja si tu vei păți ceva rau!
Eu:Tu deja ti-ai facut filme in cap!
Cr:Doar putin!
Eu:Cristi eu te iubesc pe tine si doar pe tine!
Cr:Sigur?
Eu:Gelos?
Cr:Poate!
Eu:Off,măi n-ar trebui să fii! Spun si il i-au in brate,iar apoi ii dau nici sărituri pe toata fata!
Doamne il ador pe băiatul ăsta,e asa grijuliu cu mine il somn ca tine la mine si ma iubeste,ii ador sărituri pe dulci,imbratisarile calde,il ador pe el!
Eu:Mi-e foame!
Cr:Păi si ce mâncăm?
Eu:Nu stiu...vreo idee?
Cr:Vreau sa faci tu ceva de mâncare!
Eu:Bine,dar ce vrei!De ce ai tu pofta?
Cr:Sincer de tine!
Eu:ammm...ok...
Cr:Si clătite!
Eu:N-am nutella asa ca facem cu dulceata!
Cr:Te pui pe tine in clătite?Spune confuz
Eu:Dar de ce faci d-astea? Spun râzând.
Cr:Pentru ca te face sa zâmbești. Spune si ma saruta.
Eu:awww ce drăguț!
Ma pun sa ii fac clătite si el sta si se uita la mine,ma mai coplimenta,ma mai îmbrățișa, eu il mai sărutam.
Termin clatitele si mergem in living sa le mâncăm. Dau drumul la netflix si începem să ne uităm la un serial.
Dimineata ma trezesc si Cristi ma ținea strâns în brațe asa ca m-am culcat la loc,dar Cristi incepe sa ma sărute lung.
Eu:Am crezut ca dormeai! Spun zâmbind.
Cr:Nu dormeam babe!
Eu:Ultima dată imi amintesc ca eram pe canapea,cum am ajuns in camera mea?
Cr:Te-am adus eu!
Eu:Ce drăguț,te iubesc! Spun si il i-au in brate dar Cristi se pune peste mine!
Eu:Mi-e foame!
Cr:Mereu ti-e foame!
Eu:Pentru ca sunt o comisia și mănânc mult!
Cr:Vrei sa mergem in mall?
Eu:Nu! Vreau sa gătești tu ceva!
Cr:Eu? De ce?
Eu:Ca vreau sa iti gust mâncarea!
Cr:Dar nu stiu!
Eu:Te învăț!
Cr:Bine,vreau sa fac omleta!
Eu:Ok sa începem!
Mergem in bucătărie si i-au din frigider ce avem nevoie.
Eu:Bun,stii ce trebuie sa faci nu?
Cr:Pana acum da,trebuie sa bat ouale...
Eu:Dap!
Cristi sparge ouăle și le bate.Eu rad cascavalul pe razatoare si tai șunca in bucatele mici si ii pun la Cristi in bol.
Eu:Acum pui continentele!
Cr:Babe,eu nu stiu cantitatea...
Eu:Nici eu nu stiam dar puneam după gust! Stiu ca poti!
Cristi incepe sa puna condimentele,scoate tigaia si pune omleta in tigaie.
Termina si o pune în farfurie.
Cr:Sa imi spui sincer daca e buna sau nu! E prima mea omleta e normal sa fie rea!
Eu:Va fii buna!
Încep să gust si era uimitoare,deja o adoram.
Eu:A absolut delicioasă!
Cr:Pe bune! I-a si el o gură si da din cap aprobator. Terminam de mâncat si mergem in camera mea si stam pana adormim...Hey am revenit cu un nou capitol,s-ar putea sa postez tot azi gen peste câteva minute asa ca fiti on! Va pup