8.Bölüm

186 141 3
                                    

Akın'ın arabasına bindiğimde kemerimi taktıktan sonra gaza bastı.Arabayı çok hızlı sürdüğü için ilk önce biz gelmiştik.Arabayı park edince kemerimi çıkarıp aşağıya indim.Arkamdan kırılacakmış gibi çarpan kapıyı duyunca elbisemin arkasındaki dekolteyi gördüğünü anladım.Yavaşça gülümsemeye çalışarak ona döndüm.

"Elbisenin arkası arabanın koltuğuna mı yapıştı?"sinirle konuştuğunda elbisemin eteğini tutarak kendi etrafımda döndüm ve şirince sırıttım.

"Güzel olmamış mıyım?"yavaşça yanıma geldi ve at kuyruğu yaptığım saçlarımı çözdü,düzeltti.Ben ona şaşkınca bakarken kulağıma eğilip"Böyle daha güzelsin"dedi.Bu sırada diğerleri de gelmişti.Hep beraber restoranda girip oturduk ve siparişlerimizi verdik.Yemeklerimiz bitmeye yakın kızlarla kaş göz işareti yapıp lavaboya gitmek için ayaklandık.Tam arkamızı dönmüştük ki Emir'in sesiyle durduk.

"Kızlar nereye?"Sude ona dönerek cevap verdi.

"Tuvalete gidiyoz,gelcen mi?"Tuna,Nur ve ben kahkaha atarken Akın sadece gülümsemekle yetinmişti.Lavaboya gidip üstümüzü başımızı düzelttikten sonra yeniden masaya dönüyorduk ki Nur'un sesiyle ona döndük.

"Bizim yerimizde üç tane kız mı oturuyor yoksa ben mi yanlış görüyorum."Başımı bizim masaya çevirince Nur'un söylediklerini onayladım.

"Herkes kendi yerini kurtarsın"Nur'un sözleriyle harekete geçtik.Kızların başına dikildiğimizde bizi takmayarak oturmaya devam etmişlerdi.

"Aşkım bebeğimizin canı çikolatalı pasta çekiyor"sözlerimle herkes bana dönmüştü.Akın bana kaşlarını çatarak bakarken ellerimi karnımın üzerinde birleştirerek dudağımı büktüm.Akın hafif gülümsedikten sonra yanında oturan kızı kolundan çekerek ayağa kaldırmış ve benim oturmamı sağlamıştı.Yanından geçen garsona da pasta siparişi vermişti.Tuna'da yanındaki kızı kovmuş ve Nur'u yanına oturtmuştu ama Sude ayakta kalmıştı.Emir'de moralini hiç bozmadan yanındaki kızla sohbet ediyordu.

"Yerimden kalkar mısın?"Sude kıza doğru dönerek konuşmuştu ama kız onu takmamıştı.Sude derin bir nefes aldı ve kızı saçından tutarak ayağa kaldırdı.

"Yelloz burası benim yerim"dediğinde artık çok geçti Sude kızı bir güzel dövmüştü.

Emir ve Sude kızın kavgasını yaparken Nur'da Tuna'yı azarlıyordu.Bense önümdeki çikolatalı pastayı yiyordum.

"Bebeğimizin canı başka birşey çekiyor mu?"Akın alayla konuşurken sinirle ona baktım.

"Napiyim oturtmuşsun kızı yerime kavga da etme dedin yoksa ben o kızı yerden yere çalmayı bilirdim hem-"ben sinirle konuşmaya devam ederken Akın ağzıma pasta tıkmıştı bende susup pastamı yemeye devam ettim.Biraz daha oturduktan sonra eve gitmek için ayaklandık.Hesabı Tuna'ya kitledikten sonra arabalara bindik ve eve doğru yola çıktık.Erkeklere "iyi akşamlar"diyerek eve çıktık.Çok yorgun olduğumuz için direkman yatmıştık.

...

İçeriden gelen televizyon sesleriyle gözlerimi araladım.Salon da televizyon izleyen Sude'nin yanına gittim ve kendimi koltuğa attım.

"Nur nerede?"Sude bana dönerek cevap verdi.

"Bugün onun dersi var.Bir saat sonra gelir"dedi ve izlediği filme geri döndü.Yarım saat boyunca halıyla bakıştıktan sonra telefonumu elime aldım ve bildirimlere baktım.Whatsapptan Akın'ın mesaj attığını görünce hemen uygulamaya girdim.

Akın:Bebeğimizin canı bişey çekerse söyle:)

Salak dün ki konu yüzünden dalga geçiyordu.Bende hiç düşünmeden neden böyle söylemiştim ki suç bende de vardı.

Ben:Neredesin?

Hemen çevrimiçi olmuştu.

Akın:Dersten daha yeni çıktım.

Ben:Hmm.Tamam.Cansu denen kız görüş alanında mı?

Akın:Hayır.

Ben:O kıza çok yaklaşma yeni kurbanım olmasını istemeyiz değil mi?

Akın:Boşver  Cansu'yu sen napıyorsun?

Ben:Mekan mekan dolaşmayı düşünüyorum.Önce mutfak,sonra salon ve ardından tuvalet...

Akın:Tmm.Bebeğimize dikkat et:)

Çevrim dışı olunca cevap yazmaktan vazgeçtim ve Sude'ye  döndüm.

"Yastık savaşı yapalım mı?"Sude bana dönerek cevap verdi.

"Neyle?"

"Bacım sen sehpayı al, ben kapıyı söküp geliyorum"dediğimde kapı çalmıştı.Ayakta olduğum için kapıyı açmaya gittim.Kapıyı açtığımda karşımda Emir vardı.

"Sude evde mi?"

"Hayırdır gardaş bir  sıkıntı mı var?"

"Hayır.Sude'yi  çağırır mısın?"

"Sudeee  dış kapıdan bekleniyorsun"dediğimde Sude uyuz uyuz yanıma geldi.

"Ne var lan"dediğinde Emir'i gördü ve konuşmaya başladı.

"Hayırdır niye geldin?"

"Seninle konuşmak istiyorum"deyince Sude  bana baktı.

"Siz gidin ben zaten gumball  izlicem"dediğimde Sude ayakkabılarını giyip Emir'in  yanına gitti.Bende televizyonun başına geçtim.

SUDE

Apartmandan dışarı çıktığımızda Emir bana döndü.

"Alt sokaktaki parka gidelim mi?"onu başımla onayladım ve parka doğru yürümeye başladık.Parka gidene kadar ikimizinde ağzını bıçak açmamıştı.Parka geldiğimizde ilk gördüğümüz banka oturduk.Hala konuşmuyordu.Yavaşça ona döndüm ve konuşmaya başladım.

"Beni buraya susmak için mi çağırdın?"

"Sınavlara çalışmama yardım eder misin?"dediğinde oflayarak ona baktım.

"Bu yüzden mi beni buraya getirdin.Bende önemli birşey var sandım."

"Ama kimse öğrenmesin ikimizin arasında kalsın."

"Neden?"dediğimde bıkkınca bana baktı.

"Var bir nedeni.Sen kabul ediyor musun etmiyor musun onu söyle"biraz düşündükten sonra kabul etmeye karar verdim.

"Tamam kabul ediyorum.Hem bende tekrar etmiş olurum."

"Teşekkür ederim.Sana güveniyorum umarım kimseye söylemezsin."

Biraz daha oturduktan sonra yağmur yağmaya başlamıştı.Eve gitmek için ayağa kalktık.Daha bizim sokağa girmeden bardaktan boşalırcasına yağan yağmurla koşmaya başladık.Apartmana girdiğimizde ikimizde sırılsıklam olmuştuk.Emir'e "görüşürüz"dedikten sonra eve girdim.Kızlar sofrayı hazırlıyorlardı.Direkman odaya girip üstümü değiştirdim.Islak kıyafetlerimi kirli sepetine atıp kızların hazırladığı sofraya oturdum.Yemeği yedikten sonra uyumak için ayağa kalktım.

"Nereye gidiyorsun?"Nur'un sorduğu soruya halsizce cevap verdim.

"Çok uykum var uyumaya gidiyorum."Kızlar başlarıyla onayladıktan sonra odama girdim.Üzerime kalın kazağımı geçirdikten sonra yatağıma girdim.Yorganı kafama kadar çektim çünkü çok üşüyordum ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.Ne kadar uyuduğumu bilmiyorum ama Nur'un bağırışıyla gözlerimi açtım.

"Hilal Sude'nin çok ateşi var.Hemen buraya gel."Hilal odaya girdi ve Nur'la bir şeyler konuşmaya başladılar ama o halimle ne konuştuklarını anlamamıştım.Hilal ve Nur odadan çıktılar.Çok geçmeden odaya koşarak giren Emir'i görünce şaşırmıştım ama çok halsiz olduğum için hiçbir şey diyememiştim.Beni kucağına aldı ve evden çıktık.zaten sonrasını hatırlamıyorum. 

HEPİMİZ DELİYİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin