First

3.2K 194 4
                                    

Jungkook pov.

-Appa-ugrott rám reggel a kislányom, DaEun. Ez a reggeli ébresztés a rutinunká vált, úgy mint a folytonos késés az oviból.

-Szia, Törpe. Mennyi az idő?- kérdezem a kislányomtól.

- Hét kettő nyolc- mondta pöszén, amit nagyon imádok. Odahúzom magamhoz a kislányom és egy nagy ölelésben részesítem,majd mikor leesik hogy már megint késésben vagyunk, villám gyorsan kiröppenek az ágyból DaEun-nal a kezemben.
-Neeeeehhh Appppaaah- sikít nevetve törpe mikor gyorsan levágtázok a lépcsőn, be a konyhába.

- Mit kérsz reggelire? Jó lesz a műzli? Ááh én is gondoltam- mondtam miután letettem a székre a lányom és az orra elé dugtam egy műzlivel teli tálat.

-Aham-mondja majd elkezdi bekanalazni a reggelit. Én közbe megcsinálom a kávém,gyors megiszom és aztán megyek felöltözni, fogat mosni és a hajamat is megcsinálom. Amint kész lettem mindennel megyek át DaEun szobájába és kiválasztom az aznapi ruháját, majd szólok neki hogy jöjjön fel felöltözni majd elnavigáltam a mosdóba hogy mosson fogat és fésülködjön.
8:25-kor sikerült elindulni az oviba ahova amúgy nyolcra kell beérni de hát... ez van, de hál istennek 10-15 perc az út az oviba

- Gyere gyorsan- mondtam DaEunnak miután kiszálltunk a kocsiból.

Gyors beröppentünk az oviba ahol már mindenki a saját csoportjában van.

- Szia Törpe, legyél jó-
köszöntöm el tőle egy puszival az arcára , cukkolásból mivel tudom hogy utálja.

-Fúúúújjjjj.... Szia Appa- mondta és letörölte az arcáról a puszit.
||

-Mr.Jeon-kopogtak az ajtómon.

-Tessék?- szóltam ki ridegen, majd be is nyitott az egyik titkárnőm,  Chaewon.

-Bocsánat a zavarásért, de itt van az új titkár-mondta Chaewon.
Most hogy mondja el is felejtettem hogy kirúgtam Borát mivel manjdnem mindenkivel lefeküdt, de ha még normálisan csinálta volna   a dolgát, akkor még azt  mondom hogy oké de így.... áááhh mindegy is, hagyjuk.

-Küldje be- mondtam még mindig ridegen, mire meghajolt és kitotyogott a magassarkújában.

Érdeklődve és ridegen néztem ki jön be, de amint megláttam hogy néz ki az illető, egyből felállt a kis kookie (ami amúgy megsugom nem is nevezhető kicsinek😉😂)
——————————————————
Remélm tetszett nektek és légyszi bárki olvassa az jelezzen hogy jól csinálom amit vagy inkább hanyagoljam.

The Amanuensis {PJM+JJK}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora