O Sözlerin bana yeterdi

38 1 0
                                    

O Sözlerinden Bana Koydugun Şekilde Bende Koyarım Sıkıntı yok Hayatta Sensiz yasayıcagıma Bir bakmısıın Arkadaşlarından Birine Asık Olurum Orda Sende Bana Bakarsın düşünürsün düsünürsün ama bu hayatta yine beni kazanamassın o sözlerin bana yeterdii zaten Bir söz paylascagıma 10 söz paylasırım Ve Seni yok ederim belki bu hayattan zaten sen sevseydin gitmezdin benim hayatımdan ama bunu bilki hayat denen birşey yoktur insan bi kez gelir dünyaya 2 yalan dünyaya belki mutlu olursun beni düşünürsün ama elinden bir şey gelmez gelse smdiye kadar yapardın pasa O Sözlerin  yeterdi bana ama sunu bilki dediğim gibi alköllü kafada deil ayık kafada kaybediyorum herkezi bana mana yapıcagına bana sözlerinden koyuıcagına kendi kendi durumuna bak pasa dediğim gibi pasa herkez bi hovarda sen beni sevseydin eger birgün bir sol yanimı bos bırakmazdın hergün beni arar sorardın ama senin sevginden kaybediyorsun birer birer oğuzhan kocun dediği gibi Her aşk bir gün biter bir güne böyle baslamak böyle baslamak senin baktiğin pencereden boşlamak hergece donar ellerim susar dillerim senin adını agızıma alarak  Utanmassam seni dayla beklerim beni o aradaki sokakta öpmüştün annen bize o yagmurda baskın yapmıstı yagmurla yürümüşken dün bana  o sözlerin yeterdi zaten bi kırana kadar Eee pasa kimine kadar ayrılara kader Hayattan sunu ögrenmiştim bu yalan dünya öteki gercek dünya passaa burası 200 senelik dünya deil bu Her canlı ölümü tadacaktır bu dünyada burc abinin yerinde keske ben Ölseydım keske erken hayatta Eee Pasa O Sözlerin bana yeterdi... 

O Sözlerin bana yeterdiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin