°31

1K 70 44
                                    

2/?

Dramarama!!!

Dramarama!!!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

🌹To koniec...🌹

Niestety zaraz po powrocie z zakupów chłopak dostał telefon z wytwórni. W sumie spodziewałam się tego. Comeback i te inne sprawy. Tylko gdyby wiedział, że jego własny kuzyn dręczy psychicznie jego dziewczynę to z całą pewnością nie wychodziłby poza próg domu, by tylko pilnować mojego bezpieczeństwa. Chroniłby mnie nawet przed własną rodziną gdyby była taka potrzeba.

Ale tego wieczoru miało stać się coś złego i niestety nasz związek będzie przez to zagrożony.

*

Byłam tak zmęczona tym wszystkim, że w głowie miałam tylko kąpiel i łóżko. Nic innego w tym momencie się nie liczyło. Każdy mój mięsień wołał o chwilę odpoczynku, a mózg był wyłączony i przykryty taką jakby mgiełką. Na oślep dotarłam do szafki i wyjęłam z niej bieliznę oraz ręcznik, a piżamę czyli obszerną koszulkę Jimina i krótkie bawełniane spodenki zarzuciłam sobie na ramię. Nie spodziewałam się, że coś się stanie, ale też nie zdawałam sobie wtedy sprawy, że drzwi wejściowe są otwarte i praktycznie każdy z budynku może tu wejść. Wszystkie przygotowane rzeczy położyłam na pralce. Piżamę powiesiłam na kaloryferze by po wyjściu z wanny ubrać ją cieplutką, a sama po chwili weszłam do wody.

-Ahh jak dobrze - szepnęłam do siebie i zanurzyłam się w pianie. Sięgnęłam po telefon i włączyłam sobie relaksacyjną muzykę. Tego w tym momencie było mi trzeba. Ja, woda, muzyka i samotność. Nie zamknęłam nawet drzwi od łazienki, bo przecież 'nikt tu nie wejdzie, bo przecież jestem sama w mieszkaniu, tak?'.

Po jakimś momencie zrobiło mi się ciemno przed oczami. Moje powieki zaczęły opadać w dół, a sen był silniejszy niż przed wejściem do wanny. W końcu poddałam się i zasnęłam...

*

-Tak...mam już te zdjęcia. Nieee...nie kręci mnie jej ciało. Jest obrzydliwa...przecież wiesz, że kocham tylko ciebie - usłyszałam stłumiony głos mężczyzny. Lekko uchyliłam oczy...

-Wszystko jest już załatwione. No może prócz tego, że trzeba wysłać te zdjęcia mojemu kuzynowi. Hahaha ciekawe co powie jak się dowie, że jego ukochana daje dupy - otworzyłam szybko oczy, gdy dotarło do mnie gdzie aktualnie się znajduję.

-Aaaaaaa - pisnęłam głośno zasłaniając swoje wrażliwe części ciała rękoma.

-Nie wrzeszcz tak babo! - krzyknął na mnie Junseo zakrywając sobie uszy dłońmi. Rozłączył się.

-Wynoś się stąd! - krzyczałam na chłopaka, który jakby nigdy nic opierał się o umywalkę. Z uśmiechem przypatrywał się jak próbuję się zakrywać.

-O nie! najpierw coś ci pokażę! - wyciągnął swój telefon i pokazał mi zdjęcia...na których jestem naga!

-Dlaczego mi to robisz? - w moich oczach pojawiły się łzy.

Być z nim °JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz