Tessa's synsvinkel
Der er gået mange år nu, børnene er blevet voksne og flyttet hjemmefra og blevet gift og har deres egne børn. Tiden går så stærkt at jeg ikke kan følge med, ville nærmest gøre alt for at spole tiden tilbage. For 3 år siden fik jeg en mail tilsendt at mine forældre døde i en solobilulykke, jeg var egentlig ret ligeglad men det var min familie der fik mig til at tage med til begravelsen selvom jeg ikke ville. De vidste ikke hvad mine forældre havde gjort, det er også bedst sådan. De skal ikke gå rundt med den viden, at mine forældre kunne finde på det men sådan er det.
Tereza's synsvinkel
Tiden er virkelig gået hurtig, jeg er allerede blevet mormor og farmor. Mine børnebørn er så vidunderlige og de er opdraget godt, ligesom deres forældre. Mine forældre døde for 2 år siden og jeg dukkede ikke op til begravelserne, da jeg ikke ville have noget som helst at gøre med dem. De solgte mig som om jeg ikke betød noget for dem, hvorfor skulle jeg gøre det samme ved at komme til deres begravelse uden at det betød noget for mig?
Hej alle sammen
Jeg har valgt at slutte historien her og der vil ikke komme en 3'er. Jeg synes jeg har lavet bogen lang nok og kan ikke rigtigt komme med mere.
Tak til alle dem som har læst, liket og kommenteret på historierne.
-Nata
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.