UPDATE 27/12/2023
Καλησπέρα σας.
Ίσως δεν γνωρίζετε ότι δεν μπαίνω πια και τόσο συχνά στο Wattpad, παρόλα αυτά, επειδή με ρωτάτε σε σχόλια και μηνύματα για τις ΣΤΙΓΜΕΣ, θέλω να σας ενημερώσω ότι ο πρώτος διπλό τόμος ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ κυκλοφορεί επίσημα από 13/12/2023 από τις Εκδόσεις ΉΜΑΡ, το εκδοτικό σπίτι μου δημιούργησα για να φιλοξενήσω όλα τα βιβλία μου.
Από 15 Νοεμβρίου, επανακυκλοφόρησε όλη η ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α' της σειράς «Μια Αναπνοή» και το «Απ' την Αγάπη δεν Έφυγε Κανείς», ένα ξεχωριστό βιβλίο που δεν ανέβηκε ποτέ στην πλατφόρμα.
Προς ενημέρωση όσων δεν έχουν ενημερωθεί για τα νέα, οι προπαραγγελίες του Στιγμές που μου πήρες, ξεκίνησαν στις 20 Νοεμβρίου και η έκδοση για περιορισμένα αντίτυπα ήταν συλλεκτική. 13 Δεκεμβρίου κυκλοφόρησε επίσημα και μπορείτε να το προμηθευτείτε πια στην απλή του έκδοση από τις εκδόσεις μας www.hmar.gr ή από οποιοδήποτε ενημερωμένο βιβλιοπωλείο.
Σας ευχαριστώ θερμά!
Καλησπέρα σε όλη την παρέα και... Χριστός Ανέστη.
Καλώς ήρθατε στο νέο μου βιβλίο με τίτλο '' Στιγμές που μου πήρες''. Για όσους δεν διάβασαν το σχετικό άρθρο στο μπλογκ πριν από λίγο καιρό με μερικές λεπτομέρειες για την ιστορία, δεν πειράζει.
Η αφορμή για να γραφτεί αυτή η ιστορία ήταν η διάθεση μου. Χρειαζόμουν ένα διάλειμμα από τις ίντριγκες της Αναπνοής και είπα να παιδέψω άλλους. Χαχα. Πέρα απ' την πλάκα, το συγκεκριμένο, όπως θα προσέξατε είναι στην κατηγορία ''Ρομαντική''. Καιρό είχα να ασχοληθώ με αυτή την κατηγορία και η αλήθεια είναι πως με εξίταρε η ιδέα πριν από λίγο καιρό. Ξέρετε, δεν αντέχω και πάρα πολύ χωρίς... ανάσα...
Το βιβλίο είναι γραμμένο σε διαφορετικό στιλ απ' αυτό που χρησιμοποιώ τόσο καιρό στα βιβλία μου, αφού για πρώτη φορά, αφηγητές σε ιστορία μου γίνονται οι πρωταγωνιστές κι όχι εγώ. Μέχρι τώρα δεν ήταν η φύση των ιστοριών μου τέτοια για να χρησιμοποιήσω το πρώτο πρόσωπο, πέρα από μερικά τμήματα...
Κάπου εδώ θα πρέπει να προειδοποιήσω πως:
1. Η ιστορία περιέχει ακατάλληλο σεξουαλικό περιεχόμενο. Γι' αυτό άλλωστε έβαλα το βιβλίο σε rating 18+. Όχι ότι η Αναπνοή δεν είχε ακατάλληλες σκηνές αλλά λόγω του Α' προσώπου, ο Στέφανος είναι λίγο βρομόστομος και δεν μπορώ να τον μαζέψω μερικές φορές... χαχαχα.
YOU ARE READING
Στιγμές #1 - Στιγμές που μου πήρες (ΕΚΔΟΘΗΚΕ)
RomanceΣΕΙΡΑ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΜΟΣ 1 (Α& Β ΜΕΡΟΣ) «Στιγμές που μου πήρες» «Ήρθες» λέω. Το χαμόγελό της πλαταίνει, το φως της μοιάζει να βγαίνει με τη μορφή ακτίνων, μέσα από τους πόρους του δέρματός της. «Μου το ζήτησες». «Θα έκανες ό,τι σου ζητούσα;» «Θα έκανα τ...