1.Bölüm

149 7 0
                                    

Selam ^_^ Uzun süredir Whatpad uygulamasını kullanıyorum.Hikayemi yaklaşık bir sene önce yazmaya başladım bu yüzden ilk 23 sayfa falan biraz acemice ama ilerleri gerçekten ilginizi çekicek.Şimdiden sizi seviyorum <333 kocaman öptüm hepinizi :**

James Wartlau,

Bazı hikayeler gerçek hayattan daha gerçek...

Yine her zamanki gibi yağmurlu bir gündü.Hayat bana sıkıcı gelir, çoğu zaman.Ben doğaüstü şeylere inanan,onların var olduğu hayaliyle yaşayan biriyim.Çok arkadaşım yok,sanırım hiç yok.Kitap okumayı çok fazla severim.Yagmurlu bir kesimde oturuyoruz bu yüzden oldukça yeşil.Yağmurda müzik dinlemek favorim.Yağmur yağmadiği zamanlar evin yukarı tarafındaki ormana gidip kitap okuyorum.Derslerim çok iyi.En sevdigim ders Biyoloji;kurt adamları,vampirleri falan çok seviyorum onların dönüşüm aşamalarıyla ilgili araştırmalar yapıyorum ki bu konuyla en çok ilgili ders Biyoloji.İlgimi çekiyor yani böyle biriyim ben.Ormanın az asagisinda,okula yakın,şehre uzak villalarda oturuyoruz. Bir bahçede iki villa var.Geçen ay bahçe komşumuz Bay İan ve Bayan Emma ailevi sorunlardan dolayı İngiltere'ye taşındılar.Yani ev boş ve alıcı bekliyor.Bahçenin arka kapisi ormana çikan patikaya açılıyor.Ön kapidan cikinca da 250-300 metre ileride okul var.Sessiz bir sokak işte. Benim odam da çatı katında.Kristen Stewart olmadan önce tarla olan duvarlarım simdi konser salonu gibi.Kristen Stewart:O benim için her şey. Onu tanidigimdan beri hayatim değişti. Twilight filminde tanidim onu ,2012 yılının 11 Eylül'ünde.Sonrası da çok sevdim. Vampirlere olan ilgim de o gün başladı,o günden sonra da bu konu hakkındaki arastirmalarim devam etti.İzlediğim filmlerin de etkisiyle onların gerçek olduğuna inanıyorum.

Sabah uyandigimda camdan disari baktim.Yine yagmurlu bir gündü. Mp3 çalarımı kontrol ettim.%68 şarj doluydu.Hava yagmurlu olduğu için sweat-shirt giyme kararı aldim. Altima lacivert kot pantolonumu, üzerine de beyaz t-shirt ümü giydim. Kahvaltimi yaptım. Sırt çantamin içine yiyecek bir sürü abur cubur doldurdum,mp3 çalarımı ve kulakliklarimi aldım. Kendimi bahçeye attım.

SAFKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin