CHAPTER 34

2K 278 33
                                    

Hurt me badly? Really

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hurt me badly? Really. Rasa nak ketawa dengar Willy cakap macam tu. Hurt me badly macam mana tu? Dia nak patahkan leher saya? Dia nak pukul saya? Hahahah.

Kedua belah bahu Saya ditolak oleh Willy hingga saya tersandar di dinding bilik itu. Dia nampak marah dan membuat muka menakutkan. Wajah saya dia belek- belek tapi saya tak akan mengalah. Dia buat macam tu sebab nak saya takut kepada dia. Saya tolak semula badan dia agar jauh sedikit dari saya. Dia tetap mendekat.

"Go out. I want to go bath and then sleep. Saya penat dan saya tak ada masa nak berhadapan dengan kau." Saya berpaling daripada Willy. Dia rangkul kemas pingang saya dan rapatkan badan saya di badan dia. Dagu Willy mendarat di atas bahu saya. Dia selak rambut saya di situ dan gelus perlahan.

Dia kucup belakang kepala saya dalam dua tiga saat kemudian dia mengeluh kecil.

I can feel his heartbeat beating So fast.

"Next time don't do that anymore. Jangan keluar tanpa saya. I'm sick worried about You. Okay. I don't know why, but I'm worried." Willy bisikkan itu di telinga saya.

Hening. Suasana bilik itu jadi hening. Dia memeluk saya kemas dari belakang. Pelukan tangannya erat dan semakin erat. Dia tak cakap apa- apa, tapi saya dapat rasakan dia memang risaukan saya. Tiba- tiba Saya rasa bersalah pula sebab berkasar dengan Willy. Nasib baik dia tak belasah saya. Sebab sakit juga saya pukul dia. Sebab tu dia angin sikit. Tapi betul ke dia risaukan saya? Hmmm. Saya tersenyum dalam hati.

I have trust issue? You know.

Willy risaukan saya? Ohhh. Sweet pulak. Saya toleh belakang. Willy lepaskan pelukan dan kami kini berdiri berhadapan. Dia rapatkan dahi di kepala Saya. Saya angkat kepala dan perhatikan wajah dia. Dia senyum segaris dan letak tangan dia atas kepala saya.

Now I felt weird and awkward. Tangan Willy turun ke pipi dan kemudian di bahu saya. Dia gigit bibir bawah dan perhatikan bibir saya pula.

Excuse me? Dia nak cium saya ke? No way! He's hot tapi... no. No. No. Bila bibir Willy semakin dekat dengan bibir saya, cepat- cepat saya tolak dada dia.

"I'm Sorry. Boleh saya pergi mandi?" Saya cakap macam tu perlahan.

"Can I...?" Soal willy tiba- tiba.

Dahi saya berkeriut. Can I? Dia nak apa?

"No. Tak boleh." Saya jawab tanpa tanya balik apa yang dia nak. Willy terus angguk kepala. Dia bawa saya masuk bilik mandi dan ambil tuala putih di atas kabinet. Dia letakkan tuala itu di aras kepala saya dan dia bungkus kepala saya dengan tuala tu.

Tak guna! Dia memang suka buat saya macam tu.

"Willy?!" Saya tercungap- cungap menanggalkan tuala itu semula. Willy tertawa dan dia terus keluar dari bilik mandi itu. Saya mendengus dan terus menutup pintu. Urghhh! Baik dia bersebab. Tadi bukan main cakap sweet- sweet. Tak boleh percaya lansung cakap dia tu. Saya masuk dalam tab mandi.

THE GAMESTER'S BLUESWhere stories live. Discover now