"Annyeonghaseyo~"kata Doyeom dengan slow biler ade BTS lalu sebelah dier.Dier just pandang je,padahal hati berbunga-bunga sebab jumpa idola fav kan😍.Pastu,biler BTS dh bla,dier pon nk bla jugak tetapi tetiba je dier ditarik ke belakang."Eh...,sunbae...nim,"kata Doyeom dengan speechles.Dier terkejutla tetiba je si Jhope ni tarik dier."Aigoo,kan dh ckp panggil hyung je la,"kata Jhope dengan muka masam,tapi still peluk belakang Doyeom lagi.Almaklumla,Doyeom tu pendek(gue lagi pendek😅😭😭).Maka,dier kenala mendongak sikit pandang Jhope en.Dengan muka blur + comel + innocent nyew,dier pandang Jhope.(Kau bayangkan,Jeon Doyeom pakai baju konsep teen school tu,dengan topi baret hitam atas kepala menghiasi rambut silver dier,oh mai gosh,gue suka!!!😍😍😍😍)Jhope pon cair😍.Maka,JHope pon peluk dier lg ketat."Omma!Comelnyeeeeee!!!!"jerit JHope dan jeritan tu menarik perhatian orang di sekitar.Doyum yg menyedari keadaan yg macam tu segera cuba melepaskan dirinya.
"Jhope-sun...hyungie,lepaskan,"kata Doyeom yg dh separuh nafas tu.Jhope pon lepaskan Doyeom tp tangan kanan still peluk bahu Doyeom."Jom😉,"katanya lalu tarik Doym ke fitting room BTS."Tapi...😯,manager-nim dh tunggu saye...,"kata Doyeom segera menghentikan langkah Jhope."Untuk?"tanya Jhope."Esok nak kene sekolah,dier takut saye x bole bangun,"terang Doyeom."Iye,alah...,"keluh Jhope."Tapi,xpe.Kalau saye ade mase lg kt sini,nnti saye datang,oceyh?"kata Doyeom."Janji?"tanye Jhope."Erm!"kata Doyeom sambil senyum keanakan.Diorg pon buat pinky promise.Jhope usap kepala Doyeom lalu bla.
Doyeom melihat Jhope pergi lalu menyentuh bahagian kepalanye yg diusap oleh Jhope."Hmm...,"kemamnye dengan muka kosong.Kemudian,dier pon kembali ke fitting room 1THE9.Sampai2 je,nampak muka Yongha dengan riak risau."Doyeom-ah,pergi mane tadi?Kenapa x ajak hyung?Doyeom pergi toilet,eh?"tanye Yongha sambil pegang kedua-dua bahu Doyeom."Tak kemana pon,"jawab Doyeom lalu peluk hyung kesayangannye tu."Iye,ke?Ei,buat hyung risau je la,"kata Yongha lalu peluk Doyeom kejap.😎😎😎"Doyeom-hyung,ade pizza,nak x?"jerit Sungwon.Doyeom dengar je perkataan pizza terus tolak Yongha sampai Yongha terjatuh atas sofa lembut."Eh,watduh budx gemok ni,"keluh Yongha.
Dengan muka teruja nak makan,Doyeom pon datang ke meja nak ambik pizza.