Odamı dolduran güneş ışınlarıyla gözlerimi hafif araladım. Hafif gözlerim ağrısada umursamadım. Aslında hiç ama hiç kalkasım yok ama mecburum. Saat 12 de uçağım var ve saat şuan 8 sanırım hazırlanıp yetişebilirim. Annemle babamın ayrılışından sonra annem başka biriyle evlendi babam da şuan başka biriyle evli. Onlar ayrılalı tam tamına 1 sene 14 gün oluyor. Onlar her zaman örnek bir çift olmuştur. Ama ara sıra olan kavgalardan dolayı ikiside yıprandı. Bilirsiniz her ailede olan rutin şeyler ikiside birbirlerini üzmemek adına boşanma kararı aldı. Babam benim annemle kalmamın daha doğru olduğuna karar verdi. Ama şimdi daha iyi bir eğitim almak için Los Angeles'e gidiyorum.
'' Günaydın Prenses'' bu annemin yeni eşi aslında seviyorum bu adamı iyi her istediğimi ya da istemediğim olsada alıyor ve beni her şekilde mutlu ediyor.
'' Günaydın genç Shean'' Ona böyle hitap etmemi istiyor bende ediyorum.Hafifçe gülümseyip yatağımın köşesine oturdu. Yüksekçe nefesini dışarı verdi
'' Buna mecbur değilsin sadece anenle ben daha iyi bir eğtim için seni babanın yanına yolluyoruz durumumuz var am orta halliyiz. Babanın durumu gayet iyi ve sana en iyi şekilde bakacaktır. Ava seni çok özleyeceğim ama gün gelecek bize bunun için teşekkür edeceksin. Bende senin babanım ne kadar biyolojik olmasamda beni böyle sev prenses beni baban olarak gör gel buraya Prenses.''
gözümden akan yaşa hakim olamadım ve açtığı kollara sarıldım kafamı omuzuna yasladım. Göz yaşlarımın omuzlarını ıslatmasına izin verdim. Osırada gecelikli ve esneyen annem içere girdi annem her zaman sevimli olmayı başarmıştır oldukça güzel bir o kadar da akıllıydı.
'' Bana da yer açın'' diyince Shean bi kolunu çekip onu annemin boynuna doladı ve annemin şakağından öptü. Daha fazla ağlıyıp zaman kaybedemezdim.
'' Sanırım hazırlanmalıyım.''
'' Ah tabi tatlım ben aşağıda kahvaltıyı hazırlıyorum hanımlar sizi yalnız bırakayım.''
Genç Shean odadan çıkınca ayağa kalkıp anneme sarıldım. Ciğerlerimde boş yer kalmayana kadar kokusunu içime çektim.
''Seni Özleyeceğim anne.''
'' Bende birtanem '' hey bir dakika annem ağlıyormuydu.
'' Kes şunu''
'' Neyi tatlım ? ''
'' Ağlamayı sulu göz ''
'' Normal bir anne bunu yapar.''
'' Sen normal değil neşeli bir annesin gülerek yollaman gerekiyor beni çünkü Seahn'la beraber kalıcaksınız belki bir kardeşim olur ha ?''
'' Şhhh küçük hanım hadi geç kalıcaksın.''
Sinsice gülüp odamdaki küçük banyoya girdim. Öğğ aynanın karşısında ki ben miyim Çapaklı göz havada nasıl olduğundan habersiz olduğum kalkık ve kabarık saçlar baygın gözler bunları saymazsam iyi görünüyorum tabikide şaka yapıyorum. Boktan farkım yok. Musluğu açıp sıcak suyun akmasını bekledim. Üstümdekileri bir yana fırlatıp suyun altına girdim. Tüm kaslarım gevşemesi beni rahatlatmıştı. Hızlıca duşumu alıp bornozuma sarıldım. Saçlarımı havluyla sarmadım uçlarından akan suların sesi odadaki sesizliğe ritim tutuyordu. Dünden ayırdığım iç çamaşırları hızlıca giyinip. Altıma Sıyah yırtık dar paçamı üstüne üstünde Rap God yazan tişörtü giyinip ayağıma siyah Converslerimi giyindim. Saçlarımı kurutup hızlıca şekil verdikten sonra çok az bir makyaj yaptım.
Çantamı son bir kontrol ettikten sonra aşağı indim. Burnuma nefis kokular geliyor.
'' Krep, Rafadan yumurta , Taze sıkılmış portakal suyu.''
'' Doğru Tahmin prenses ''
'' Bukadar hazırlık yapacağınızı bilseydim baştan giderdim.'' sanırım yanlış cümle annem ekmek doğrarken ağzından bir hıçkırık kaçtı.
''SAKIN''
Ağlamasını istemiyorum. Kapı çalınca mutfaktan çıkıp kapıya yöneldim. Amelia ve Grace karşımdalar aman Tanrım.
'' My Bitch'' diye bağırınca ıkısıde kollarını açtı. Ellerimizle selamlaşmamızı yapıp salakça gülüştük. Grace'in gözleri dolmuştu.
'' Ya artık ağlamayı keser misiniz iyicene sümüklü oldunuz he''
Amelia sakin ciddi ve hiçbir şeyi kafaya takmayan bir kız türüdür ara sıra sigara içsede fazla üstünde durmuyoruz. Grace daha alıngan duygusal ve çalışkan bir tip Amelia ve Grace kuzen tam birbirinin tersi oldukları halde çok iyi anlaşıyorlar. Saat 11 olunca iyicene annemi bir telaş sardı.
'' Telefon ?''
''Tamam.''
'' Şarj Aleti?''
''Tamam.''
'' Astım ilacın?''
'' Ahh sanırım onu unuttum.''
'' Shean nerede olduğunu hatırlıyor musun tatlım ?''
'' Mutfak dolabında karıcığım.''
'' Al bakalım ufaklık heyecan yok biliyorsun sonra nefes alamıyorsun.''
'' Tamam artık gidebilir miyiz?''
Kapıdan çıkınca Grace ağlamaya başladı. Amelia tek elini omuzunza atıp kulağına birşeyler fısıldadı bu sırada Grace gülmeye başladı.
'' Neler oluyor''
'' Hiççç'' ikisi aynanda diyince bir komik oldu. Kızların sınavı olduğu için havaalanına gelemeyecekler.
'' Seni özleyeceğiz Sürtük.'' gözlerim dolmaya başlıyınca aklıma komik şeyler getirmeye çalıştım sonuç. Başarısız. kız gecelerimiz pijama partilerimizi erkek kesme operasyonlarımız tavlama iddialarımız son bulmuştu.
'' Bende sizi özleyeceğim kendinize iyi bakın.'' Gözümden akan yaşlara engel olamıyordum.
''Zamanı geldi.'' Tam tamına yarım saat kalmıştı. Arabada arka koltuğa yerleşip etrafa son bir defa bakıyordum. Benim şehrim burayken tanıdık bir yerken ben tercihimle bambaşka hiç bilmediğim bir şehire gidiyorum. Havaalanına geldiğimizde uçağımın anonsu yapılıyordu.
''Sizi özleyeceğim.'' ikisinede hızlı bir şekilde sarıldım. Tam arkamı dönüp gidecekken annem elime bir kolye bıraktı. Bu aile kolyemizdi elimde sıkıca tutup koşar adımla uçağımın bulunduğu salona geçtim. Yerime yerleştim ve tabletime indirdiğim yeni şarkıları taradım ve Sia- Eye of the Needle son ses açtım kemerimi bağladım. Uçak yavaşça yükselmeye başlamıştı. Elvada Londra elvada my bitch elveda ailem...
-Bazı değişiklikler yaptım. Hatta konuyu değiştirdim ilk bölüm sıkıcı biliyorum ilerki bölümler daha güzel olacak okumayı bırakmayın